MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

nie mogę zmienić domyślnego konta

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

nie mogę zmienić domyślnego konta

Postautor: tatiana.larina » 04 marca 2019, 20:24

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:65.0) Gecko/20100101 Firefox/65.0

Mam trzy adresy e-mail, dzisiaj chciałam zmienić sobie adres domyśłny - czyli ten, który wpisuje się w polu "nadawca", gdy nacisnę "napisz". Kliknęłam więc w "Konfiguracja kont" i pod "Poczta wychodząca" wybrałam nowy adres domyślny. Niestety nic to nie dało, wciąż po kliknięciu "Napisz" wyskakuje e-mail ze starym adresem domyślnym. Kiedy wchodzę po kolei we wszystkie trzy konta i klikam "zarządzaj tożsamościami", to we wszystkich trzech "ustaw jako domyślny" jest wyszarzony, zarówno w tej, która jest ustawiona jak domyślna, jak i w pozostałych. Standardowa diagnostyka (tryb awaryjny, reinstalka) nic nie pomogły. Proszę o pomoc.
tatiana.larina
 
Posty: 11
Z nami od: 11 sierpnia 2013, 15:34

Odp: nie mogę zmienić domyślnego konta

Postautor: Sinel » 01 września 2022, 07:30

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/104.0.5112.102 Safari/537.36

Mam dokładnie ten sam problem. Bez względu na to który adres w zakładce "Poczty wychodzącej" ustawię jako domyślmy i tak Thunderbird przy kliknięciu na "Napisz nową wiadomość" otwiera kartę z adresem który alfabetycznie jest pierwszy na liście.
Sinel
 
Posty: 3
Z nami od: 08 kwietnia 2021, 08:19


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: