MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Thunderbird nie filtruje nowych wiadomości po odpaleniu

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Thunderbird nie filtruje nowych wiadomości po odpaleniu

Postautor: luki19910221 » 16 kwietnia 2019, 08:48

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0

Witam,
mam nietypowy problem. Na wstępie zaznaczę, że jest to komputer firmowy z niewspieranym już Windows Xp Home. Thunderbird w wersji 52.9.1.
Mam włączone filtrowanie wiadomości tak aby z konkretnego adresu maile były od razu przekazywane dalej na adres innej osoby w firmie. Wszystko działa pięknie kiedy program jest już uruchomiony. Problem polega na tym, że po przyjściu do biura i uruchomieniu komputera wszystkie wiadomości lądują w folderze odebrane (też te, które wg filtrów powinny być przenoszone do innych folderów). Po prostu wszystkie wiadomości, które przyszły kiedy program nie działa są niefiltrowane. Po ręcznym przekazaniu i przeniesieniu maili filtry już działają bez zarzutu.

Jakieś pomysły, czy po prostu odpuścić sobie szukanie rozwiązania na win xp?

Z góry dziękuję za pomoc.
luki19910221
 
Posty: 1
Z nami od: 16 kwietnia 2019, 08:38

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: