Brak poczty po aktualizacji systemu
Moderator: Pomocy?!
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Brak poczty po aktualizacji systemu
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:68.0) Gecko/20100101 Firefox/68.0
Wiem, ze podobne tematy już były na forum,ale niestety dalej nie znalazła. Otóż po wczorajszej aktualizacji Windowsa Thunderbird przestał mi wyświetlać foldery oraz wiadomości jakie w nich były. Widać je jak wyszukam wiadomości np. po nazwisku, ale jak się kliknie w nie to jest biała plama, nie ma tego maila. Usunęłam już rozszerzenia, nic nie dało, tylko powróciła książka z adresami, którą wcześniej też gdzieś zeżarło. Zrobiłam napraw folder, nic. To tak wygląda jakby je zarchiwizowało, tylko zupełnie nie wiem jak to otworzyć...
- Roksa17
- Posty: 3
- Z nami od: 15 sierpnia 2019, 17:11
Odp: Brak poczty po aktualizacji systemu
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:68.0) Gecko/20100101 Firefox/68.0
Podbijam temat? Nikt nie umie poradzić?
- Roksa17
- Posty: 3
- Z nami od: 15 sierpnia 2019, 17:11
Odp: Brak poczty po aktualizacji systemu
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:71.0) Gecko/20100101 Firefox/71.0
Sprawdź w katalogu Mail lub ImapMail, czy poczta znajduje się fizycznie na dysku.
- dexter
- Moderator
- Posty: 8319
- Z nami od: 02 października 2004, 21:30
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: dexter, Google [Bot]