Witam,
Od pewnego czasu u pracowników występuje następujący błąd:
"Wiadomość została wysłana, ale nie umieszczono jej kopii folderze Wysłane z powodu błędów sieciowych lub dostępu do plików.
Można spróbować ponownie lub zpisać wiadomość lokalnie w "Lokalne dolfery/wysłane - adres email"
Czy ktoś już się spotkał z takim problemem? Próbowałem przeinstalować usuwając profil z AppData i niestety nie pomogło
Błąd zapisywania wiadomości wysłanych
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Błąd zapisywania wiadomości wysłanych
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/78.0.3904.97 Safari/537.36
- a.bakula
- Posty: 2
- Z nami od: 18 listopada 2019, 13:27
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot]