MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Karty w Thunderbird znikają po nowym uruchomieniu

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Karty w Thunderbird znikają po nowym uruchomieniu

Postautor: adrianekr5 » 22 listopada 2019, 21:26

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/78.0.3904.108 Safari/537.36

Witam, mam problem dotyczący (otwartych) kart w programie do poczty Thunderbird. Chodzi o karty, mianowicie po zamknięciu programu i otworzeniu go na nowo nie wyświetla mi tych kart, które były otwarte przed zamknięciem programu. I co istotne ta sytuacja powtarza się zawsze przy nowym uruchomieniu Thunderbirda. Jest to dla mnie bardzo uciążliwe, bowiem komplikuje mi to bieżące przeglądanie poczty w pracy. Przez to, że te otwarte karty nie zapisują się przy nowym uruchomieniu programu muszę szukać w emailach (na nowo) dokładnie tych emaili, do których te karty się odnoszą. A tak to miałem zawsze je otwarte u góry i zawsze mogłem w każdym momencie w nie wejść i dokładnie odczytać emaila. Z czego to wynika i jak mogę to naprawić? Jeszcze tak dla formalności, żeby się dobrze zrozumieć, mówiąc "karty" mam na myśli, że jak np. klikniemy dwukrotnie w dany email to przechodzimy do całej zawartości tego emaila i u góry Thunderbird wyskakuje nam zakładka, czyli właśnie ta karta, w którą mogę wejść w każdym momencie, nawet gdy przeglądam jakieś inne emaile, a tu zawsze one znikają przy nowym uruchomieniu Thunderbird. Krótko mówiąc jest tu jakiś problem z przywracaniem sesji, proszę o sugestię jak to naprawić. Dziękuję z góry za pomoc.
adrianekr5
 
Posty: 1
Z nami od: 22 listopada 2019, 21:12

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

cron
Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: