Witajcie,
cieszę się, że mogę zostać człowiek tej grupy.
Mam pewien nietypowy problem, na nowym kompue nie uruchamia mi się prawidłowo moduł Bitdefender Antyspam na Thunderbirdzie 68.3.1 (32bit)
Nowa platforma to:
- MSI X570 Gaming Edge WiFi
- Ryzen 7 3700X
- Win10Pro
- Bitdefender Family Pack
- Thunderbirda 68.3.1 (32b)
Po uruchomieniu Thunderbirda nie pojawił się pasek Bitdefender Antispam, w zasadzie wątpię by filtrowanie spamu działało, bo miałem pierwotnie "chlew".
Dopiero jak w TB ustawiłem filtrowanie poczty przez dodatki antyspamerskie, to zrobiło się przyzwoicie.
Generalnie, kontaktowałem się od października 2019 z supportem, ale ostatecznie support pod koniec grudnia się poddali.
Mam komunikat, że "przestarzałe rozszerzenia muszą być zaktualizowane...".
Próbowałem chyba wszystkiego, od reinstalacji, napraw, (Bitdefender i Thunderbird również) tworzenie nowych profili systemowych (i pocztowego też), tworzenie środowisk analogicznych (które powinny działać) na hyper-v, ręcznego wyłączania procesu odpowiadającego za start BR i ponowne włączanie, regsvr32.exe i ręcznie wskazywanie pliku, który miał odpalić Bitdefender Antyspam.
Nie mam już pomysłów, a dotychczas na P8Z68-V Le + i5-2500K - śmigało wszystko jak ta lala.
Czy spotkaliście się może z podobną akcją?
UPDATE:
znalazłem pod tym adresem info, że problem został potwierdzony przez BitDefender już we wrześniu i szukają rozwiązania. Generalnie, źródło francuskojęzyczne, jak ktoś nie zna (jak to) pomaga google translate.
Źródło:
https://forum.bitdefender.com/index.php ... ent-292540
Thunderbird 68.3.1 + Bitdefender - BRAK PASKA ANTYSPAM
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Thunderbird 68.3.1 + Bitdefender - BRAK PASKA ANTYSPAM
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/79.0.3945.88 Safari/537.36
- hanix69
- Posty: 2
- Z nami od: 09 stycznia 2020, 18:01
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]