MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Reset lub wyłączenie hasła głównego

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Reset lub wyłączenie hasła głównego

Postautor: RafalJab19 » 20 stycznia 2020, 15:12

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/79.0.3945.130 Safari/537.36

Proszę o pomoc jak wyłączyć lub zresetować hasło główne w Thunderbirdzie. Program pyta się o nie ciągle i wymaga przy zmianie hasła do kont.
Reset w Narzędzia/Narzędzia dla programistów/Konsola błędów wpisując "chrome://pippki/content/resetpassword.xul" nie działa.
Wykasowanie pliku key3.db w folderze profilu - nie wiem gdzie tego szukać.
RafalJab19
 
Posty: 1
Z nami od: 20 stycznia 2020, 13:51

Odp: Reset lub wyłączenie hasła głównego

Postautor: krystian3w » 20 stycznia 2020, 15:52

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Android 9; Mobile; rv:68.0) Gecko/68.0 Firefox/68.0

Kod: Zaznacz cały
C:\Users\{nazwa-katalogu-uzytkownika_Win10}\AppData\Roaming\Thunderbird

I tam w podkatalogach szukaj key3.db

„{nazwa-katalogu-uzytkownika_Win10}” zmieniasz na poprawną nazwę folderu.
¡Moz://a zorro de fuego!

Moz://a raposa de fogo!
krystian3w
 
Posty: 1928
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: