MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Aktualizacja 68.0 strata poczty

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Aktualizacja 68.0 strata poczty

Postautor: Sylwia_ » 13 kwietnia 2020, 13:06

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:75.0) Gecko/20100101 Firefox/75.0

Czy ktoś może mi pomóc dziś miałam aktualizację thunderbirda i był taki komunikat: Nowsza wersja programu thunderbird mogła wprowadzić zmiany w profilu które nie są zgodne z tą starszą wersją. Używaj tego profilu tylko w najnowszej wersji lub utwórz nowy profil dla tej instalacji programu: i po naciśnięciu przycisku Nowy profil straciłam wszystko cała pocztę archiwum i kontakty i moje pytanie czy mogę to jakiś sposób odzyskać.
Bardzo proszę o Pomoc
Pozdrawiam
Sylwia
Sylwia_
 
Posty: 5
Z nami od: 13 kwietnia 2020, 12:55

Odp: Aktualizacja 68.0 strata poczty

Postautor: dexter » 13 kwietnia 2020, 13:12

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:77.0) Gecko/20100101 Firefox/77.0

Spokojnie. Nowy profil to czysty profil, nic nie straciłaś (jeszcze).

Uruchom ponownie Tbirda z parametrem -P
dexter
Moderator
 
Posty: 8327
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Aktualizacja 68.0 strata poczty

Postautor: Sylwia_ » 13 kwietnia 2020, 13:28

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:75.0) Gecko/20100101 Firefox/75.0

Dziękuje za odpowiedź - a można jak lajkowi bo nic z tego nie rozumiem
Sylwia_
 
Posty: 5
Z nami od: 13 kwietnia 2020, 12:55

Odp: Aktualizacja 68.0 strata poczty

Postautor: Sylwia_ » 13 kwietnia 2020, 13:30

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:75.0) Gecko/20100101 Firefox/75.0

jak wybieram program z listy z menu jest tylko uruchom jako administrator ? to to mam nacisnąć ?
Sylwia_
 
Posty: 5
Z nami od: 13 kwietnia 2020, 12:55

Odp: Aktualizacja 68.0 strata poczty

Postautor: dexter » 13 kwietnia 2020, 13:32

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:77.0) Gecko/20100101 Firefox/77.0

Nie. W polu Uruchom wpisz thunderbird.exe -P
dexter
Moderator
 
Posty: 8327
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Aktualizacja 68.0 strata poczty

Postautor: Sylwia_ » 13 kwietnia 2020, 13:39

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:75.0) Gecko/20100101 Firefox/75.0

otworzyło się okno wybierz profil użytkownika:
DEFAULT oraz drugie DEFAULT release - które mam wybrać ??
Sylwia_
 
Posty: 5
Z nami od: 13 kwietnia 2020, 12:55

Odp: Aktualizacja 68.0 strata poczty

Postautor: dexter » 13 kwietnia 2020, 13:45

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:77.0) Gecko/20100101 Firefox/77.0

Ale nie cofałaś wersji? No to chyba DEFAULT.
dexter
Moderator
 
Posty: 8327
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Aktualizacja 68.0 strata poczty

Postautor: Sylwia_ » 13 kwietnia 2020, 14:43

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:75.0) Gecko/20100101 Firefox/75.0

działa, bardzo ale to bardzie dziękuje za pomoc, pomimo świąt. Nawet nie wyobraża sobie Pan jak to jest mi potrzebne. A nie mam w tej chwili nikogo do pomocy.

Sylwia
Sylwia_
 
Posty: 5
Z nami od: 13 kwietnia 2020, 12:55


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: dexter, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: