Nie pobiera poczty
Moderator: Pomocy?!
Nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/86.0.4240.183 Safari/537.36 OPR/72.0.3815.320
Na thunderbirdzie mam dwie poczty interia. Wczoraj poczta działa bez problemu. Dziś uruchamiam a poczta nie jest pobierana. Cały czas na dole jest komunikat (bez względu które konto wybiorę) "Sprawdzanie możliwości serwera pocztowego...".
Wyłączałem i włączałem program kilkukrotnie i nic to nie zmieniło.
Logowałem się na pocztę przez przeglądarkę i wszystko jest ok.
Czy może mi pomóc?
- brtkbrtk
- Posty: 1
- Z nami od: 30 listopada 2020, 12:57
Odp: Nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:83.0) Gecko/20100101 Firefox/83.0
zwierzulec pisze:Chyba znalazłem prostsze rozwiązanie i udowadnia to, że problem leży z certyfikatami, które w jakiś sposób ulegają awarii po aktualizacji.
Usuńcie zapamiętane hasła dla skrzynki:
a) jeśli macie kilka u tego samego dostawcy, to wystarczy, że tylko jedno hasło usunięcie odbieranie/wysyłanie.
b) jeśli kilku dostawców, to dla każdego co najmniej jedno konto musi być bez hasła
Restart programu, wymuszenie pobrania wiadomości i po tym zabiegu powinien zawołać o potwierdzenie nowego certyfikatu. Zatwierdzamy (i zapamiętujemy), potem wpisujemy hasło dla danej skrzynki i voilà, powinno zadziałać.
Jeśli pomogłem to dajcie znać, bo awaria pewnie globalna.
PS: można próbować usuwać certyfikaty z systemu ale z doświadczenia wiem, że często to nie pomaga oraz rodzi ryzyko, że ktoś sobie usunie nie ten certyfikat co trzeba.
Podobno ESET też niby coś miesza:
wrona3891 pisze:Witam,
Od wczoraj mam analogiczny problem, ale przyczyna leży po stronie ESET NOD32. Wyłączenie procesów Noda32 rozwiązuje problem z pobieraniem poczty.
Robin-Otzi pisze:Brawo! dzięki! A ja prawie format robiłem
Przeinstalowałem Thunderbirda i nic…
Wyłączyłem ESET i pobrał wszystko!
¡Moz://a zorro de fuego!
Moz://a raposa de fogo!
- krystian3w
- Posty: 1928
- Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27
Odp: Nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.66 Safari/537.36
- boosterpl
- Posty: 2
- Z nami od: 06 lutego 2020, 01:14
Odp: Nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.66 Safari/537.36
Otwórz ESETA, kliknij F5 żeby przejść do ustawień zaawansowanych, wejdź w zakładkę "strony internetowe i poczta e-mail", wyłącz "filtrowanie protokołu SSL/TLS", kliknij OK, wejdź raz jeszcze do ustawień zaawansowanych (F5), włącz filtrowanie protokołu SSL/TLS, zatwierdź OK. Wyłącz komputer, włącz ponownie i thunderbird będzie działał normalnie.
- kukinh
- Posty: 1
- Z nami od: 02 grudnia 2020, 06:59
Odp: Nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.66 Safari/537.36
- Mariojr
- Posty: 1
- Z nami od: 02 grudnia 2020, 10:39
Odp: Nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.88 Safari/537.36
- Asdh
- Posty: 2
- Z nami od: 07 stycznia 2021, 14:19
Odp: Nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:86.0) Gecko/20100101 Firefox/86.0
¡Moz://a zorro de fuego!
Moz://a raposa de fogo!
- krystian3w
- Posty: 1928
- Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27
Odp: Nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.88 Safari/537.36
- Asdh
- Posty: 2
- Z nami od: 07 stycznia 2021, 14:19
Odp: Nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:86.0) Gecko/20100101 Firefox/86.0
- dexter
- Moderator
- Posty: 8325
- Z nami od: 02 października 2004, 21:30
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]