MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Nie pobiera poczty

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Nie pobiera poczty

Postautor: brtkbrtk » 30 listopada 2020, 16:50

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/86.0.4240.183 Safari/537.36 OPR/72.0.3815.320

Witam wszystkich!

Na thunderbirdzie mam dwie poczty interia. Wczoraj poczta działa bez problemu. Dziś uruchamiam a poczta nie jest pobierana. Cały czas na dole jest komunikat (bez względu które konto wybiorę) "Sprawdzanie możliwości serwera pocztowego...".
Wyłączałem i włączałem program kilkukrotnie i nic to nie zmieniło.
Logowałem się na pocztę przez przeglądarkę i wszystko jest ok.

Czy może mi pomóc?
brtkbrtk
 
Posty: 1
Z nami od: 30 listopada 2020, 12:57

Odp: Nie pobiera poczty

Postautor: krystian3w » 30 listopada 2020, 22:20

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:83.0) Gecko/20100101 Firefox/83.0

Na TB 84 beta dalej działa, musieli popsuć obsługę POP3 i IMAP np. wymuszając OpenGPG.

zwierzulec pisze:Chyba znalazłem prostsze rozwiązanie i udowadnia to, że problem leży z certyfikatami, które w jakiś sposób ulegają awarii po aktualizacji.
Usuńcie zapamiętane hasła dla skrzynki:
a) jeśli macie kilka u tego samego dostawcy, to wystarczy, że tylko jedno hasło usunięcie odbieranie/wysyłanie.
b) jeśli kilku dostawców, to dla każdego co najmniej jedno konto musi być bez hasła
Restart programu, wymuszenie pobrania wiadomości i po tym zabiegu powinien zawołać o potwierdzenie nowego certyfikatu. Zatwierdzamy (i zapamiętujemy), potem wpisujemy hasło dla danej skrzynki i voilà, powinno zadziałać.
Jeśli pomogłem to dajcie znać, bo awaria pewnie globalna.

PS: można próbować usuwać certyfikaty z systemu ale z doświadczenia wiem, że często to nie pomaga oraz rodzi ryzyko, że ktoś sobie usunie nie ten certyfikat co trzeba.


Podobno ESET też niby coś miesza:

wrona3891 pisze:Witam,
Od wczoraj mam analogiczny problem, ale przyczyna leży po stronie ESET NOD32. Wyłączenie procesów Noda32 rozwiązuje problem z pobieraniem poczty.
Robin-Otzi pisze:Brawo! dzięki! A ja prawie format robiłem 8-)
Przeinstalowałem Thunderbirda i nic…
Wyłączyłem ESET i pobrał wszystko!
¡Moz://a zorro de fuego!

Moz://a raposa de fogo!
krystian3w
 
Posty: 1928
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27

Odp: Nie pobiera poczty

Postautor: boosterpl » 01 grudnia 2020, 12:39

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.66 Safari/537.36

eset dowalil po calosci, dzis odebralismy ponad 20 telefonow z niedzialajacymi skrzynkami thunderbitd... wszedze byl eset nod :(
boosterpl
 
Posty: 2
Z nami od: 06 lutego 2020, 01:14

Odp: Nie pobiera poczty

Postautor: kukinh » 02 grudnia 2020, 07:03

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.66 Safari/537.36

Przesyłam instrukcję rozwiązania problemu. W moim przypadku działa.
Otwórz ESETA, kliknij F5 żeby przejść do ustawień zaawansowanych, wejdź w zakładkę "strony internetowe i poczta e-mail", wyłącz "filtrowanie protokołu SSL/TLS", kliknij OK, wejdź raz jeszcze do ustawień zaawansowanych (F5), włącz filtrowanie protokołu SSL/TLS, zatwierdź OK. Wyłącz komputer, włącz ponownie i thunderbird będzie działał normalnie.
kukinh
 
Posty: 1
Z nami od: 02 grudnia 2020, 06:59

Odp: Nie pobiera poczty

Postautor: Mariojr » 02 grudnia 2020, 10:52

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.66 Safari/537.36

Bardzo Ci dziękuje za tą podpowiedź, bo już siły mnie opuściły. Fajnie, że ktoś pomyśli o drugim człowieku i pomoże.
Mariojr
 
Posty: 1
Z nami od: 02 grudnia 2020, 10:39

Odp: Nie pobiera poczty

Postautor: Asdh » 07 stycznia 2021, 14:22

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.88 Safari/537.36

Proszę o informację jak i gdzie się otwiera ESETa?
Asdh
 
Posty: 2
Z nami od: 07 stycznia 2021, 14:19

Odp: Nie pobiera poczty

Postautor: krystian3w » 07 stycznia 2021, 22:45

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:86.0) Gecko/20100101 Firefox/86.0

Obok zegara? lub z ikony w menu start/na pulpicie?
¡Moz://a zorro de fuego!

Moz://a raposa de fogo!
krystian3w
 
Posty: 1928
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27

Odp: Nie pobiera poczty

Postautor: Asdh » 08 stycznia 2021, 09:36

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.88 Safari/537.36

Dziękuję za odpowiedź. Wygląda na to, że ja nie mam ESETa. Mam Avasta i czy ktoś mi podpowie co mam zrobić? Thunderrbird od 3 tygodni (!) próbuje odebrać pocztę. Nie mam pomysłu na inny program
Asdh
 
Posty: 2
Z nami od: 07 stycznia 2021, 14:19

Odp: Nie pobiera poczty

Postautor: dexter » 08 stycznia 2021, 10:02

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:86.0) Gecko/20100101 Firefox/86.0

Sprawdź tutaj -> Thunderbird 78 FAQ
dexter
Moderator
 
Posty: 8325
Z nami od: 02 października 2004, 21:30


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: