Witam
kilka miesięcy temu wszystkie moje wiadomości zarchiwizowane kategorii "wysłane" zniknęły z klienta i pojawił się dodatkowy pusty folder "wysłane" W chwili obecnej po kliknięciu na dany miesiąc np z 2019 pojawiają się 3 podfoldery (skany, wysłane i wysłane) oraz wiadomości odebrane w oknie obok Folder skany również pokazuje wiadomości. Zdarzenie to miało miejsce w okolicach połowy roku (archiwizacje przeprowadzam co kilka miesięcy a ostatnią wykonałem w lutym) przy którejś aktualizacji i do tej pory nie znalazłem rozwiązania. Dodatkowo w folderze "wychodzące" pojawiły się 3 puste podfoldery o nazwie "wysłane-adresemail". Archiwum posiadam od 2016r i w każdym miesiącu struktura folderów się zmieniła (dodatkowy folder "wysłane"). Nigdy nie dołączałem innego adresu email czy też profilu. Bardzo proszę o pomoc gdyż kończy się miejsce w mojej domenie a obawiam się archiwizować z takim błędem.
Zniknięcie wszystkich wiadomości wysłanych zarchiwizowanych
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Zniknięcie wszystkich wiadomości wysłanych zarchiwizowanych
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.66 Safari/537.36
- kontanek
- Posty: 2
- Z nami od: 02 grudnia 2020, 13:36
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]