Cześć,
mam taki problem. Podłączyłem skrzynkę home.pl do Thunderbirda i co jakiś czas wyświetla się komunikat o treści:
Bieżąca operacja dla folderu "Odebrane" nie powiodła się. Serwer pocztowy konta XXXXXX@XXXXX.PL odpowiedział: Please reconnect
Sytuacja powtórzyła się gdy podłączyłem skrzynkę na innym komputerze. Zmieniałem porty IMAP / SMTP na szyfrowane i nieszyfrowane bez rezultatu. Jako adresów serwerów używam te homeowe np. serwer48274925.home.pl Oprócz pojawiającego się komunikatu nie zauważyłem żadnych problemów z pocztą.
Bieżąca operacja dla folderu "Odebrane" nie powiodła się
Moderator: Pomocy?!
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Bieżąca operacja dla folderu "Odebrane" nie powiodła się
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/91.0.4472.124 Safari/537.36
- mccgregor
- Posty: 1
- Z nami od: 14 lipca 2021, 10:06
Odp: Bieżąca operacja dla folderu "Odebrane" nie powiodła si
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/93.0.4577.82 Safari/537.36
Cześć,
czy rozwiązałeś ten problem? Mam podobnie w firmie. Testowałem na różnych komputerach i na różnych łączach i efekt ten sam.
Home zrzuca winę na problemy z łączem.
czy rozwiązałeś ten problem? Mam podobnie w firmie. Testowałem na różnych komputerach i na różnych łączach i efekt ten sam.
Home zrzuca winę na problemy z łączem.
- bobo87
- Posty: 1
- Z nami od: 20 września 2021, 07:03
Odp: Bieżąca operacja dla folderu "Odebrane" nie powiodła si
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101 Firefox/91.0
U mnie jest ten sam problem, poczta też z home Dodatkowo chyba jest problem, że thunderbird zaczyna jeść coraz więcej RAM, standardowo 300-400MB a jak później dochodzi do 1GB. W momencie kiedy zaczyna on kumulować pamięć nie przychodzą nowe maile, czasami nagle pojawi się 5-10 maili które powinny dojść nawet godzinę wcześniej a czasami trzeba zamknąć thunderbirda przez menedżera zadań i dopiero pojawiają się nowe wiadomości chyba zwykłe zamknięcie nie chce odblokować ten pamięci.
- PytamIZnikam
- Posty: 5
- Z nami od: 03 listopada 2020, 11:53
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]