TB 91 zupełnie nieczytelny Kalendarz
Moderator: Pomocy?!
Posty: 4
• Strona 1 z 1
TB 91 zupełnie nieczytelny Kalendarz
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:93.0) Gecko/20100101 Firefox/93.0
Po aktualizacji nagle popsuł się kalendarz. Pokazuje w polu tylko jedną linijkę wydarzeń co czyni go zupełnie nieprzydatnym do pracy. Czy można powrócić jakoś do poprzedniej wersji kiedy opis wydarzeń był zawijany i wypełniał miejsce swojego okna ?
- sweng
- Posty: 2
- Z nami od: 29 października 2021, 08:49
Odp: TB 91 zupełnie nieczytelny Kalendarz
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Android 11; Mobile; rv:93.0) Gecko/93.0 Firefox/93.0
Jak instalacja 91 nie zmasakrowała profilu to jest tryb "allow downgrade" by ruszył TB 78.14.
Ale rozczarowujące może być zakończenie wsparcia linii 78. Wtedy trzeba by testować czy ręczny import kalendarza działa lepiej lub co takiego zepsuli.
Ale rozczarowujące może być zakończenie wsparcia linii 78. Wtedy trzeba by testować czy ręczny import kalendarza działa lepiej lub co takiego zepsuli.
¡Moz://a zorro de fuego!
Moz://a raposa de fogo!
- krystian3w
- Posty: 1928
- Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27
Odp: TB 91 zupełnie nieczytelny Kalendarz
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:93.0) Gecko/20100101 Firefox/93.0
Dzięki, wróciłem do 78.14. Funkcjonalność kalendarza powróciła. Niestety profil do zrobienia od nowa. Z ciekawości sprawdzałem jeszcze późniejsze wersje i w 80.0b1 kalendarz działa a już w 89.0b4 wyświetla tylko pierwszą linijkę. Dziwię się, że od tak długiego czasu nikt tego nie poprawił.
- sweng
- Posty: 2
- Z nami od: 29 października 2021, 08:49
Odp: TB 91 zupełnie nieczytelny Kalendarz
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:95.0) Gecko/20100101 Firefox/95.0
Zgłoś buga, może akurat poprawią.
https://bugzilla.mozilla.org/enter_bug. ... hunderbird
Chyba że oni to właśnie uważają za poprawkę.
https://bugzilla.mozilla.org/enter_bug. ... hunderbird
Chyba że oni to właśnie uważają za poprawkę.
- dexter
- Moderator
- Posty: 8325
- Z nami od: 02 października 2004, 21:30
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]