MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

aktualizacja 91.2.1 (64 bity) poczta wychodząca jest zablok

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

aktualizacja 91.2.1 (64 bity) poczta wychodząca jest zablok

Postautor: orfi28 » 03 listopada 2021, 01:34

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:93.0) Gecko/20100101 Firefox/93.0

Witam
po ostatniej aktualizacji mam problem ponieważ poczta wychodząca jest zablokowana.
Pojawia się komunikat że IP jest na liście antyspamowej.
Dotyczy to wszystkich skrzynek pocztowych oraz różnych adresatów
Po zmianie operatora sieci na mobilny IP ( to mobilne) również jest zablokowane.
treść komunikatu:
Wysyłanie wiadomości się nie powiodło.
Wystąpił błąd podczas wysyłania wiadomości. Odpowiedź serwera:
"JunkMail rejected - komp-185.234.234.211.protonet.pl ([192.168.1.183])
[185.234.234.211]:54357 is in an RBL:
http://www.barracudanetworks.com/reputa ... 34.234.211".
Sprawdź adresata wiadomości (*@*), a następnie ponów próbę

**
Odpaliłem innego lapka gdzie mam starszą wersję thunderbirda z wyłączoną aktualizacją i tutaj wiadomości wysyłane są bez problemu.
orfi28
 
Posty: 2
Z nami od: 02 listopada 2021, 23:19

Odp: aktualizacja 91.2.1 (64 bity) poczta wychodząca jest z

Postautor: krystian3w » 03 listopada 2021, 18:35

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Android 11; Mobile; rv:94.0) Gecko/94.0 Firefox/94.0

Ktoś ostro spamuje https://www.google.com/amp/s/scamalytics.com/ip/185.234.234.211, może czas przenieść skrzynkę e-mail na Gmail?
¡Moz://a zorro de fuego!

Moz://a raposa de fogo!
krystian3w
 
Posty: 1928
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27

Odp: aktualizacja 91.2.1 (64 bity) poczta wychodząca jest z

Postautor: orfi28 » 03 listopada 2021, 20:39

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:94.0) Gecko/20100101 Firefox/94.0

Dzięki !
Kolego napisz mi co mogę z tym zrobić oraz czy to na pewno to.?
- jak zmienię sieć mobilną na t-mobile IP jest inne problem i komunikat jest ten sam, z tym wyjątkiem że host jest T-mobile i inny IP
- na innym komputerze na starszej wersji TB wszystko działa (te same adresy są założone)
- IP obu komputerów w tej samej sieci jest taki sam
- problem pojawił się po aktualizacji TB
-na czym ten ew. spam może polegać?
Mam kilka skrzynek firmowych w jednym miejscu, niestety gmail odpada.
orfi28
 
Posty: 2
Z nami od: 02 listopada 2021, 23:19


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: dexter, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: