Witam
po ostatniej aktualizacji mam problem ponieważ poczta wychodząca jest zablokowana.
Pojawia się komunikat że IP jest na liście antyspamowej.
Dotyczy to wszystkich skrzynek pocztowych oraz różnych adresatów
Po zmianie operatora sieci na mobilny IP ( to mobilne) również jest zablokowane.
treść komunikatu:
Wysyłanie wiadomości się nie powiodło.
Wystąpił błąd podczas wysyłania wiadomości. Odpowiedź serwera:
"JunkMail rejected - komp-185.234.234.211.protonet.pl ([192.168.1.183])
[185.234.234.211]:54357 is in an RBL:
http://www.barracudanetworks.com/reputa ... 34.234.211".
Sprawdź adresata wiadomości (*@*), a następnie ponów próbę
**
Odpaliłem innego lapka gdzie mam starszą wersję thunderbirda z wyłączoną aktualizacją i tutaj wiadomości wysyłane są bez problemu.
aktualizacja 91.2.1 (64 bity) poczta wychodząca jest zablok
Moderator: Pomocy?!
Posty: 3
• Strona 1 z 1
aktualizacja 91.2.1 (64 bity) poczta wychodząca jest zablok
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:93.0) Gecko/20100101 Firefox/93.0
- orfi28
- Posty: 2
- Z nami od: 02 listopada 2021, 23:19
Odp: aktualizacja 91.2.1 (64 bity) poczta wychodząca jest z
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Android 11; Mobile; rv:94.0) Gecko/94.0 Firefox/94.0
Ktoś ostro spamuje https://www.google.com/amp/s/scamalytics.com/ip/185.234.234.211, może czas przenieść skrzynkę e-mail na Gmail?
¡Moz://a zorro de fuego!
Moz://a raposa de fogo!
- krystian3w
- Posty: 1928
- Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27
Odp: aktualizacja 91.2.1 (64 bity) poczta wychodząca jest z
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:94.0) Gecko/20100101 Firefox/94.0
Dzięki !
Kolego napisz mi co mogę z tym zrobić oraz czy to na pewno to.?
- jak zmienię sieć mobilną na t-mobile IP jest inne problem i komunikat jest ten sam, z tym wyjątkiem że host jest T-mobile i inny IP
- na innym komputerze na starszej wersji TB wszystko działa (te same adresy są założone)
- IP obu komputerów w tej samej sieci jest taki sam
- problem pojawił się po aktualizacji TB
-na czym ten ew. spam może polegać?
Mam kilka skrzynek firmowych w jednym miejscu, niestety gmail odpada.
Kolego napisz mi co mogę z tym zrobić oraz czy to na pewno to.?
- jak zmienię sieć mobilną na t-mobile IP jest inne problem i komunikat jest ten sam, z tym wyjątkiem że host jest T-mobile i inny IP
- na innym komputerze na starszej wersji TB wszystko działa (te same adresy są założone)
- IP obu komputerów w tej samej sieci jest taki sam
- problem pojawił się po aktualizacji TB
-na czym ten ew. spam może polegać?
Mam kilka skrzynek firmowych w jednym miejscu, niestety gmail odpada.
- orfi28
- Posty: 2
- Z nami od: 02 listopada 2021, 23:19
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]