MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Odpowiedź do wszystkich i dziwne problemy

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Odpowiedź do wszystkich i dziwne problemy

Postautor: pablos2605 » 05 grudnia 2021, 15:49

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.45 Safari/537.36

Problem pojawił się dzisiaj. Sprawdziłem fora oraz przeszukałem Sieć, na razie nie widzę podobnego problemu.
Opis. Otrzymałem list w korespondencji do wielu adresatów (częsta korespondencja, ci sami adresaci). Gdy próbowałem odpowiedzieć w opcji DW pojawił się komunikat: "Błędny adres odbiorcy. Nie określono żadnego adresata..."
Adresy w polu "Do" były.
Wówczas w poszukiwaniu rozwiązania zwróciłem uwagę się na to, że (pierwszy raz) pojawił się na dole żółty pasek z informacją o wielu adresach i propozycją "Użyj pola ukryta kopia" lub "Ujawnij odbiorców".
Przy pierwszej próbie wysyłania pomyślałem, że to kolejny "ułatwiacz" (obok np. przypominacza o załącznikach), więc uznałem tylko, że trzeba będzie go jakoś później wyłączyć.
Ale uwagę przykuło coś innego - informacja o ilości tych adresów. Została zdublowana oraz pojawiły się jakieś dziwne zapisy w tych "dublach" (no, przynajmniej w jednym).
Włączenie czy wyłączenie jednej z tych opcji powoduje, że pasek znika, co uczyniłem. Mowa o tej pierwszej próbie (wówczas nie zwróciłem uwagi na zdublowaną ilość adresów).
Wysyłka okazała się niemożliwa (pojawiał się ten powyższy komunikat o braku adresów.
Zacząłem więc testować.
1) Gdy wpiszę fizycznie kilka adresów, nie ma problemu z wysyłką
2) Gdy skorzystam z moich list mailingowych - nie ma problemu
Ale gdy zajrzałem w historię korespondencji i testowo stamtąd próbowałem niby wysłać list w opcji DW to w niektórych przypadkach na liście odbiorców pojawiał się np. tylko jeden adres e-mail (lub dwa adresy), podczas gdy odbiorców było i powinno być więcej.
Stąd moje zapytanie tutaj.
Oczywiście najpierw spróbowałem "automatycznych" rozwiązań: tryb rozwiązywania problemów, pamięć podręczna uruchamiania. Nic to nie dało.
Nie chce mi się reinstalować programu, bowiem w takiej sytuacji i wobec powtarzających się różnych innych kłopotów, naprawdę zmusi mnie to do zastanowienia, czy nie zrezygnować z TB. Robiłem to bowiem niedawno, gdy pojawił się problem z synchronizacją poczty via IMAP na jednym z kont. Wówczas żadne logiczne rozwiązanie nie przynosiło efektów, dopiero reinstalacja TB przyniosła skutek zamierzony. A mam tych kont 5 (i wszystkie używane).
Może więc ktoś napotkał na podobny problem i znalazł rozwiązanie mniej inwazyjne?

Pozdrawiam!

P.S.
Używam wersji 91.3.2, ID kompilacji: 20211117150618
pablos2605
 
Posty: 1
Z nami od: 05 grudnia 2021, 15:20

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron
Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: