Po ostatniej aktualizacji mam problem z otwartymi kartami - nie mogę ich usunąć, nie zapisują sie też nowo otwarte karty.
W efekcie po uruchomieniu Thunderbirda mam zapisane ciągle te same karty sprzed 2 tygodni.
Może ktoś spotkał się z podobnym błędem i zna rozwiązanie problemu? Będę wdzięczny za pomoc.
Zapisane Nowe Karty
Moderator: Pomocy?!
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Zapisane Nowe Karty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:95.0) Gecko/20100101 Firefox/95.0
- herbit
- Posty: 1
- Z nami od: 12 grudnia 2021, 08:37
Odp: Zapisane Nowe Karty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:95.0) Gecko/20100101 Firefox/95.0
U mnie pomogło to (naprawiło także pobieranie maili przy uruchamianiu):
Help/Troubleshooting, Profile Folder, Open Folder, close TB, delete session.json. TB should now open with the set of tabs that were open at last closing. This might also fix checking for new mail at startup.
https://support.mozilla.org/en-US/questions/1352155
Help/Troubleshooting, Profile Folder, Open Folder, close TB, delete session.json. TB should now open with the set of tabs that were open at last closing. This might also fix checking for new mail at startup.
https://support.mozilla.org/en-US/questions/1352155
- _marcin_
- Posty: 3
- Z nami od: 03 stycznia 2022, 10:13
Odp: Zapisane Nowe Karty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Android 11; Mobile; rv:95.0) Gecko/95.0 Firefox/95.0
Tyle, że błąd może nawrócić jak jest z winy jakości kodu Thunderbird a nie np. niepoprawnego zamykania klienta pocztowego.
¡Moz://a zorro de fuego!
Moz://a raposa de fogo!
- krystian3w
- Posty: 1928
- Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27
Odp: Zapisane Nowe Karty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:95.0) Gecko/20100101 Firefox/95.0
Z tym błędem (powracające karty + brak pobierania maili przy uruchamianiu) walczyłem dość długo i nie mogłem znaleźć rozwiązania. Na wszystkich kompach, gdzie robiłem aktualizację Thunderbirda ten błąd nie wystąpił. Tylko na moim kompie.
Powyższe rozwiązanie rozwiązało cały problem.
Z tego co gdzieś tam wyczytałem powodem tego mógł być program CCleaner, którego używam.
Po powyższym zabiegu nadal używam CCleaner i błąd się nie powtórzył.
Pozdrawiam
Powyższe rozwiązanie rozwiązało cały problem.
Z tego co gdzieś tam wyczytałem powodem tego mógł być program CCleaner, którego używam.
Po powyższym zabiegu nadal używam CCleaner i błąd się nie powtórzył.
Pozdrawiam
- _marcin_
- Posty: 3
- Z nami od: 03 stycznia 2022, 10:13
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]