MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Thunderbird na Apple Silicon M1

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Thunderbird na Apple Silicon M1

Postautor: telfix » 18 lutego 2022, 19:54

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_15_7) AppleWebKit/605.1.15 (KHTML, like Gecko) Version/15.3 Safari/605.1.15

Witam jeszcze raz na forum.
Taki temat. Thunderbird na Apple M1 Silicon. System Monterey 12.2.1. Poczta na serwerze firmy trzeciej. Domena firmowa.
Problem pojawił się z odbieraniem nowej poczty. Poczta wychodzi jak należy. Monitor aktywności nic nie pokazuje. Podczas pobierania wiadomości następuje połączenie z serwerem poczty i tak stać może godzinami nie zgłaszając błędu. Spróbowałem założyć nowe konto np onetu i poczta działa poprawnie. Czyli program generalnie jest sprawny. Podejrzewałem że może przeniesienie ręczne profilu które zrobiłem wcześniej coś namieszało toteż utworzyłem dodatkowy mail na tym samym serwerze ale innym użytkownikiem i problem pojawił się znowu.Wynika iż coś jest z usługodawcą poczty który jest na domenie firmowej. Posiadam prywatnie maca ale jeszcze na intelu gdzie okazało się że tu poczta firmowa z tymi samymi ustawieniami działa prawidłowo. Stworzyłem więc nowego użytkownika i na świeżym profilu utworzyłem konto pocztowe na ustawieniach POP jak i iMap. Efekt ten sam. Freeze. Moje koncepcje się kończą. Proszę o pomoc
telfix
 
Posty: 4
Z nami od: 27 stycznia 2022, 07:34

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: