MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

TB91.7.0 - plik PDF nie może zostać otwarty

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

TB91.7.0 - plik PDF nie może zostać otwarty

Postautor: dolek » 25 marca 2022, 13:59

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:98.0) Gecko/20100101 Firefox/98.0

Od pewnego czasu (od lutego???) mam problem z otwieraniem plików PDF przy tworzeniu lub przesyłaniu dalej wiadomości. Pojawia się komunikat jak niżej. Dotyczy to tylko plików PDF, inne: jpg, rar, doc otwierają się bez problemu.
Jakiś pomysł o przyczynę?

Zdjęcie
https://www.dropbox.com/s/xd6rbncqiku7jhp/Schowek01.jpg
dolek
 
Posty: 37
Z nami od: 29 sierpnia 2010, 19:38

Odp: TB91.7.0 - plik PDF nie może zostać otwarty

Postautor: krystian3w » 25 marca 2022, 14:06

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Android 11; Mobile; rv:98.0) Gecko/98.0 Firefox/98.0

Czyżby foxit pdf namieszał?
¡Moz://a zorro de fuego!

Moz://a raposa de fogo!
krystian3w
 
Posty: 1923
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27

Odp: TB91.7.0 - plik PDF nie może zostać otwarty

Postautor: dolek » 25 marca 2022, 14:28

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:98.0) Gecko/20100101 Firefox/98.0

krystian3w pisze:Czyżby foxit pdf namieszał?



Tak, używam foxit-a. Masz jakiś pomysł jak to naprawić, bo mocno wkurzające.
dolek
 
Posty: 37
Z nami od: 29 sierpnia 2010, 19:38

Odp: TB91.7.0 - plik PDF nie może zostać otwarty

Postautor: krystian3w » 25 marca 2022, 15:21

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Android 11; Mobile; rv:98.0) Gecko/98.0 Firefox/98.0

sprawdziłbym czy zmiana skojarzenia pdf z Firefox 98 może poprawi sytuację.

Na początku można by było to zrobić z preferencji Thunderbirda a potem dopiero na poziomie Windows 10. Po zmianach uruchom ponownie Thuderbird by test byl choć trochę miarodajny.


Problem niby pojawia się od 15 lat.
¡Moz://a zorro de fuego!

Moz://a raposa de fogo!
krystian3w
 
Posty: 1923
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27

Odp: TB91.7.0 - plik PDF nie może zostać otwarty

Postautor: dolek » 25 marca 2022, 15:43

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:98.0) Gecko/20100101 Firefox/98.0

Używam TB pewnie właśnie z 15 lat i pierwszy raz takie jaja mam.

Zmiana skojarzeń plików w samym TB jak i W10 nic nie daję. Zarówno gdy domyślny jest Foxit, jaki Acrobat.
dolek
 
Posty: 37
Z nami od: 29 sierpnia 2010, 19:38


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: