MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Thunderbird nie uruchamia się

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Thunderbird nie uruchamia się

Postautor: Skórka_z_pomidora » 06 maja 2022, 08:05

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.93 Safari/537.36 OPR/82.0.4227.33

Witam serdecznie wszystkich.
mam problem z Tunderbird wersja 91.9.0 ( wersja 91.8.1 również nie działa - próbowałem przeinstalować na wcześniejszą wersję), mianowicie program startuje - proces jest w menadżerze zadań ale nie wyskakuje okno programu, nie mogę również uruchomić programu w trybie "safe mode" ani nawet zakończyć procesu w menadżerze zadań. thunderbirda mogę odpalić tylko w wersji awaryjnej systemu windows ( pracuję na windows 7)
czy były na forum znane podobne przypadki. Od czego zacząć szukać??

Dodam również że firefox również nie działa- takie same objawy

pozdrawiam
Skórka_z_pomidora
 
Posty: 3
Z nami od: 05 maja 2022, 13:51
Lokalizacja: Bielsko Biała

Odp: Thunderbird nie uruchamia się

Postautor: dexter » 06 maja 2022, 12:46

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Android 11; Mobile; rv:101.0) Gecko/101.0 Firefox/101.0

Win 7 swrvice pack 1? Czy wyżej?
dexter
Moderator
 
Posty: 8319
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Thunderbird nie uruchamia się

Postautor: krystian3w » 07 maja 2022, 14:45

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Android 11; Mobile; rv:100.0) Gecko/100.0 Firefox/100.0

Może infekcja systemu jak oba programy padły...
¡Moz://a zorro de fuego!

Moz://a raposa de fogo!
krystian3w
 
Posty: 1923
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27

Odp: Thunderbird nie uruchamia się

Postautor: Skórka_z_pomidora » 07 maja 2022, 16:23

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.93 Safari/537.36 OPR/82.0.4227.33

tak, W7 Service pack 1.
Eset Internet Security nic nie wykrywa
Skórka_z_pomidora
 
Posty: 3
Z nami od: 05 maja 2022, 13:51
Lokalizacja: Bielsko Biała

Odp: Thunderbird nie uruchamia się

Postautor: dexter » 07 maja 2022, 17:39

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Android 11; Mobile; rv:101.0) Gecko/101.0 Firefox/101.0

Nie wiem, czy o to chodzi, ale spróbuj to doinstalować:

Beginning in this release, the Firefox installer for Windows is signed with a SHA-256 digest, rather than SHA-1. Update KB4474419 is required for successful installation on a computer running Microsoft Windows 7.
dexter
Moderator
 
Posty: 8319
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Thunderbird nie uruchamia się

Postautor: krystian3w » 07 maja 2022, 20:17

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:101.0) Gecko/20100101 Firefox/101.0

To dosyć stara aktualizacja, raczej ma ją już.
¡Moz://a zorro de fuego!

Moz://a raposa de fogo!
krystian3w
 
Posty: 1923
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27

Odp: Thunderbird nie uruchamia się

Postautor: Skórka_z_pomidora » 10 maja 2022, 07:27

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.93 Safari/537.36 OPR/82.0.4227.33

Ciekawa sprawa, jednak okazało się że problem leżał w zainfekowanym pliku. Dopiero pełne przeskanowanie komputera pod kątem wirusów rozwiązało problem, obecnie wszystko działa. Mimo wszytko dzięki za pomoc
Skórka_z_pomidora
 
Posty: 3
Z nami od: 05 maja 2022, 13:51
Lokalizacja: Bielsko Biała

Odp: Thunderbird nie uruchamia się

Postautor: krystian3w » 11 maja 2022, 13:40

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Android 11; Mobile; rv:100.0) Gecko/100.0 Firefox/100.0

Opcjonalnie Eset niedawno poprawił bazy wirusów.
¡Moz://a zorro de fuego!

Moz://a raposa de fogo!
krystian3w
 
Posty: 1923
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot], Obywatel84

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: