MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Niemożność użycia starego profilu po migracji.

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Niemożność użycia starego profilu po migracji.

Postautor: nizki69 » 20 czerwca 2022, 05:41

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:101.0) Gecko/20100101 Firefox/101.0

Dzień dobry.
Nie raz już dokonywałem migracji profili wraz z kolejnymi przesiadkami na nowy komputer.
Tym razem miałem przesiadkę w trybie awaryjnym - udało się odzyskać i skopiować tylko sam folder starego profilu. Jako że dysk C: jest zbyt mały na moje 200GB w na poszczególnych mailach - pocztę trzymam na osobnym dysku, który przeniosłem do nowego kompa. Zainstalowałem najnowszą na dzień dzisiejszy wersję TB 91.10.00, ręcznie zmieniłem lokalizację profilu w profiles.ini, ale po odpaleniu thunderbirda z managerem profili wprawdzie widać ten stary profil na liście w menedżerze, ale przy próbie startu dostaję taki komunikat:
"Nowsza wersja programu Thunderbird mogła wprowadzić zmiany w profilu, które nie są zgodne ze starszą wersją. Używaj tego profilu tylko w tej nowszej wersji lub utwórz nowy profil dla tej instalacji programu Thunderbird. Utworzenie nowego profilu spowoduje konieczność ponownego skonfigurowania kont, kalendarzy i dodatków."

A pod spodem tylko dwie możliwości: zamknięcie programu lub utworzenie nowego profilu :(
A przecież zainstalowałem NAJNOWSZĄ wersję TB.

Czy ktoś może pomóc rozwiązać ten problem?
nizki69
 
Posty: 1
Z nami od: 20 czerwca 2022, 05:16

Odp: Niemożność użycia starego profilu po migracji.

Postautor: dexter » 20 czerwca 2022, 08:56

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:103.0) Gecko/20100101 Firefox/103.0

Spróbuj uruchomić Thunderbirda z parametrem --allow-downgrade
dexter
Moderator
 
Posty: 8325
Z nami od: 02 października 2004, 21:30


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: dexter

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: