Witam,
Poprzeglądałem forum ale nie znalazłem pomocnych info
Problem z zalogowaniem na konta gmail na thundebird. Tak że na chwile obecną nic nie można zrobić, jedynie przeglądać konta w trybie offline.
Jakoś tydzień temu zaczął mi sporadycznie wyskakiwać problem „logowania na serwerze imap.googlemail.com za pomocą nazwy użytkownika”.
Ponowne (poprawne wpisywanie hasła głównego jak i pojedynczych haseł do kont gmail nie bardzo pomagało), dopiero po restarcie programu udawało się zalogować, niestety w dniach kolejnych komunikat zaczął pojawiać się coraz częściej i restart thundebird już nie pomagał. Dopiero po resetowaniu komputera udawało się zalogować. Obecnie nie ma opcji jakiegokolwiek zalogowania, z racji powyższego wykluczam opcje błędnego wpisania hasła itp., bo jeśli byłoby coś nie tak to nie było by wcześniejszych sytuacji że raz się loguje a raz nie.
Dodam że:
-nie aktualizowałem programu
-nie instalowałem innych programów
-nie zmieniałem nic w ustawieniach
-próba włączenia thunderbird bez dodatków również nic nie dała.
-posprawdzałem jeszcze ustawienia kont pocztowych na skrzynce google i w ustawieniach thunderbird i wszystko ok.
Na chwile obecną zrobiłem backup przez mozabackup i zanim odinstaluje program i zainstaluje od nowa pytam tutaj czy ktoś ma jakiś pomysł co mogło się stać. Gdzie jakiś bug itp....?
Zresztą jeśli coś jest nie tak (Bug, błąd w programie itp) to przypuszczam że po świeżej instalacji surowe konta będą działać ale jak przywrócę backup kont i ustawień to problem może powrócić
Z góry dziękuje za ewentualne pomocne wskazówki
dobre hasła a nadal brak możliwości logowania na gmail
Moderator: Pomocy?!
Posty: 3
• Strona 1 z 1
dobre hasła a nadal brak możliwości logowania na gmail
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/103.0.5060.114 Safari/537.36 Edg/103.0.1264.49
- wwwUser
- Posty: 2
- Z nami od: 07 lipca 2022, 12:28
Odp: dobre hasła a nadal brak możliwości logowania na gmail
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:104.0) Gecko/20100101 Firefox/104.0
Ustawiony jest typ autoryzacji OAuth?
- dexter
- Moderator
- Posty: 8325
- Z nami od: 02 października 2004, 21:30
Odp: dobre hasła a nadal brak możliwości logowania na gmail
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/103.0.5060.114 Safari/537.36 Edg/103.0.1264.49
dexter pisze:Ustawiony jest typ autoryzacji OAuth?
Tak
Zarówno dla OAuth2 / bez uwierzytelniania czy zwykłe hasło nie działa.
Próbowałem przestawiać także ustawienia na SSL jak i STARTTLS, również bez zmian.
Posprawdzałem większość tutoriali i manuali do konfiguracji i wychodzi na to że jest ok.
Mam przeczucie że tutaj chodzi o coś innego...., bo jakby coś gdzieś było ustawione źle lub z jakiś powodów zmieniły się ustawienia, to siadło by na raz a tutaj przez z kilka dni logowało lub nie logowało i ot dla 4 kont na raz.
- wwwUser
- Posty: 2
- Z nami od: 07 lipca 2022, 12:28
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]