Wreszcie!!!
Po 6 dniach bez normalnej poczty...
Dziękuję Wszystkim za brak odpowiedzi, ale jednak ponad 170 odsłon!
Jednak samodzielnie znalazłem problem i rozwiązanie, ale przy najnowszej wersji TB trzeba dokonać zmian w aktualizacji.
W jaki sposób skontaktować się lub poinformować wydawcę kolejnych wersji oprogramowania TB?
Z pozdrowieniami
Mooner
Poniżej opis problemu:
czy wiecie jak przekazać problem do autorów Thunderbird? Może aktualizacja pomoże usunąć problem..
Po migracji kont do nowego komputera, TB nie zapamiętuje haseł kont pocztowych, ale w trybie rozwiązywania problemów pomoc: działa bez problemu, to znaczy ma zapamiętane hasła... Po wyjściu i ponownym otwarciu w trybie normalnym znowu woła o wszystkie hasła.
Po sprawdzeniu w trybie normalnym w Narzędzia->Ustawienia->Prywatność i bezpieczeństwo->Hasła->Zachowane hasła-> pusto ni nic.
Po sprawdzeniu w trybie Pomoc-> włącz tryb rozwiązywania problemów->ponowne uruchomienie-> Narzędzia->Ustawienia->Prywatność i bezpieczeństwo->Hasła->Zachowane hasła-> wszystkie hasła są zapisane i nie trzeba już ciągle wpisywać ręcznie za każdym razem, wszystko działa.
Znalazłem podobne problemy na forach, ale usuwanie plików z profili itp. nie działają.
Dodam, że migracja była:
- jeszcze z Windows Vista - TB wersja 52.9.1. (32 bity),
- na Windows 10 - TB wersja 102.2.2. (64 bity). Może tu jest problem, ale nie wiem...
Jak wspomniałem, to już 4 dzień bez poczty, będę wdzięczny za skuteczne rozwiązanie i proszę o pomoc.
Z pozdrowieniami
Mooner
Po migracji kont TB nie zapamiętuje haseł kont pocztowych
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Po migracji kont TB nie zapamiętuje haseł kont pocztowych
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:104.0) Gecko/20100101 Firefox/104.0
- mooner
- Posty: 1
- Z nami od: 16 maja 2011, 07:01
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot]