MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Thunderbird przestał działać

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Thunderbird przestał działać

Postautor: artek82 » 12 września 2022, 10:55

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:104.0) Gecko/20100101 Firefox/104.0

Witam, mam problem z programem Thunderbird. Po paru latach bezawaryjnej pracy naglę coś się wykrzaczyło.
Nie mogę uruchomić nawet programu w trybie awaryjnym "z shiftem".
ESET przeleciał 2 godziny cały komp, usunął kilkanaście wirusów ale problem z Thunderbird pozostał.
Miałem 5 skrzynek i maili z kilku lat + pootwierane aktualne sprawy, na serwerze jest tylko ostatnich 120 maili, da się to jakoś uratować?

Przy uruchamianiu wyskakuje okno: "Program Thunderbird przestała działać"

Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH
Nazwa aplikacji: thunderbird.exe
Wersja aplikacji: 91.13.0.8264
Sygnatura czasowa aplikacji: 62fd6b99
Nazwa modułu z błędem: thunderbird.exe
Wersja modułu z błędem: 91.13.0.8264
Sygnatura czasowa modułu z błędem: 62fd6b99
Kod wyjątku: c0000005
Przesunięcie wyjątku: 00002e75
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje 1: 0a9e
Dodatkowe informacje 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Dodatkowe informacje 3: 0a9e
Dodatkowe informacje 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
artek82
 
Posty: 13
Z nami od: 21 stycznia 2019, 14:33

Odp: Thunderbird przestał działać

Postautor: dexter » 12 września 2022, 11:58

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:106.0) Gecko/20100101 Firefox/106.0

Czy masz jakieś pliki w katalogu %APPDATA%\Mozilla\Thunderbird\Crash Reports\submitted\ ? Potrzebny jest identyfikator awarii, zaczyna się na "bp-".
dexter
Moderator
 
Posty: 8325
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Thunderbird przestał działać

Postautor: artek82 » 12 września 2022, 12:37

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:104.0) Gecko/20100101 Firefox/104.0

Rozumiem że chodzi o pliki w tym folderze: C:\Users\Root\AppData\Roaming\Thunderbird\Crash Reports
Folderu submitted tam nie ma i nie ma żadnego pliku zaczynającego się na"bp-"
artek82
 
Posty: 13
Z nami od: 21 stycznia 2019, 14:33

Odp: Thunderbird przestał działać

Postautor: artek82 » 13 września 2022, 08:19

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:104.0) Gecko/20100101 Firefox/104.0

Problemy z thunderbird przyspieszyły decyzję o nowym komputerze, stąd moje pytanie jeśli nie mam dostępu do programu aby przenieść dane, skonfigurowane konta i historie emaili to czy mogę to zrobić kopiując pliki i zastępując je?

Czy wystarczy podmienić katalog Profiles który w moim przypadku ma 9GB ?

C:\Users\NAZWA UŻYTKOWNIKA\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles

Czy muszę coś grzebać w plikach .ini ?
artek82
 
Posty: 13
Z nami od: 21 stycznia 2019, 14:33

Odp: Thunderbird przestał działać

Postautor: dexter » 13 września 2022, 08:56

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:106.0) Gecko/20100101 Firefox/106.0

Tu jest instrukcja -> https://support.mozilla.org/pl/kb/przen ... y-komputer

Ale prościej jest przenieść katalog Profiles i plik profiles.ini.
dexter
Moderator
 
Posty: 8325
Z nami od: 02 października 2004, 21:30


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: