Cześć,
po zmianie komputera i instalacji thunderbirda 102.6.1 mam problem z pobraniem i zsynchronizowaniem skrzynki IMAP onet.
Problem polega na tym, że TB pobrał foldery i część wiadomości ze skrzynki ale część widnieje jako puste (bez tytułu, nadawcy treści - jedynie pusta pozycja na liście z datą)
Po wejściu do jakiegoś z katalogów widnieje lista części wiadomości oraz kilka takich pustych oraz na dole pojawia się informacja "pobieranie wiadomości do folderu XYZ: 4 z 7321" i tak stoi bez żadnego postępu.
Po skonfigurowaniu skrzynki w outlooku wszystko się zsynchronizowało po 10 minutach i działa. Czym może być spowodowane to niedziałanie TB i czy jest na to jakieś rozwiązanie? Po kilku latach przyzwyczaiłem się już do interfejsu TB i fajnie było by gdyby został, ale jeśli nie ma rozwiązania problemu i nadal będzie on nieużywalny to będzie trzeba przejść na outlooka
Problem z synchronizacją i pobraniem wiadomości
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Problem z synchronizacją i pobraniem wiadomości
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/108.0.0.0 Safari/537.36 OPR/94.0.0.0
- spirittt
- Posty: 1
- Z nami od: 23 grudnia 2022, 11:47
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: dexter, Google [Bot]