Witam
mam problem z Thunderbirdem po przeniesieniu danych na nowy komputer.
Wcześniej na poprzednim miałem instalację programu na dysku C, a bazę na dysku D.
Na nowym komputerze mam tylko jeden dysk. Stara baza z profilem została niby prawidłowo podgrana do nowej instalacji.
Na nowym kompie widzę wczytane wszystkie wiadomości, ale nie działają konta pocztowe (jeden na gmail, drugi u zwykłego dostawcy poczty RoundCube).
Próbowałem je usunąc i dodac na nowo, niestety cos poszło nie tak i obecnie nie mogę ich też dodać. Trochę trudno mi wytłumaczyć wszystkie zależności co i dlaczego się wydarzyło. Efekt jest taki że mam na nowym kompie thunderbirda z dostępnymi wszystkimi starymi wiadomościami, ale nie mam kont pocztowych i nie mogę ich dodać. Np dodając konta z prawidłowymi hasłami, dostaję komunikat że podana konfiguracja jest nieprawidłowa.
Potrzebuję pomocy kogoś kto ogarnia dobrze takie rzeczy w Thunderbirdzie, najlepiej gdybym mógł komuś zorientowanemu przez AnyDesk udostępnić możliwość zrobienia porządków z tym tematem. Może być jak najbardziej usługa odpłatna. Ktoś by sie podjął? proszę o kontakt w wiadomości prywatnej
Z góry dziękuję
pomoc w konfiguracji Thunderbird po przeniesieniu danych
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
pomoc w konfiguracji Thunderbird po przeniesieniu danych
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/111.0.0.0 Safari/537.36
- wozbart
- Posty: 3
- Z nami od: 19 lutego 2014, 14:51
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot]