MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

pomoc w konfiguracji Thunderbird po przeniesieniu danych

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

pomoc w konfiguracji Thunderbird po przeniesieniu danych

Postautor: wozbart » 21 marca 2023, 10:22

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/111.0.0.0 Safari/537.36

Witam
mam problem z Thunderbirdem po przeniesieniu danych na nowy komputer.
Wcześniej na poprzednim miałem instalację programu na dysku C, a bazę na dysku D.
Na nowym komputerze mam tylko jeden dysk. Stara baza z profilem została niby prawidłowo podgrana do nowej instalacji.
Na nowym kompie widzę wczytane wszystkie wiadomości, ale nie działają konta pocztowe (jeden na gmail, drugi u zwykłego dostawcy poczty RoundCube).
Próbowałem je usunąc i dodac na nowo, niestety cos poszło nie tak i obecnie nie mogę ich też dodać. Trochę trudno mi wytłumaczyć wszystkie zależności co i dlaczego się wydarzyło. Efekt jest taki że mam na nowym kompie thunderbirda z dostępnymi wszystkimi starymi wiadomościami, ale nie mam kont pocztowych i nie mogę ich dodać. Np dodając konta z prawidłowymi hasłami, dostaję komunikat że podana konfiguracja jest nieprawidłowa.
Potrzebuję pomocy kogoś kto ogarnia dobrze takie rzeczy w Thunderbirdzie, najlepiej gdybym mógł komuś zorientowanemu przez AnyDesk udostępnić możliwość zrobienia porządków z tym tematem. Może być jak najbardziej usługa odpłatna. Ktoś by sie podjął? proszę o kontakt w wiadomości prywatnej
Z góry dziękuję
wozbart
 
Posty: 3
Z nami od: 19 lutego 2014, 14:51

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]

cron
Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: