Brak katalogu Profiles
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Brak katalogu Profiles
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:109.0) Gecko/20100101 Firefox/114.0
Mam w pracy komputer, którego nie wyłączam. Nie było mnie kilka dni i po powrocie zauważyłem, że prawdopodobnie zainstalowały się jakieś aktualizacje Windowsa 11. Włączam Tb, i wyświetla się komunikat "Nie udało się wczytać profilu Tb, może być niedostępny lub usunięty". Przeszukałem wszystkie dyski, wpisując Profiles, to co znalazło, albo było puste, albo od Firefoxa. Czy to jest możliwe, żeby ot tak sobie, nie wiadomo z jakiego powodu, zginęło około 1 TB danych z poczty, które miałem. Czy ja tego nie potrafię znaleźć? Może ktoś podpowiedzieć, gdzie to szukać, bo jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby tego gdzieś nie było.
- wolraf
- Posty: 7
- Z nami od: 21 września 2022, 11:35
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]