MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Brak odpowiedzi po włączeniu

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Brak odpowiedzi po włączeniu

Postautor: milska » 14 sierpnia 2023, 11:44

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/115.0.0.0 Safari/537.36

Cześć,
borykam się z pewnym problemem w Thunderbirdzie, przeszukałem wszystkie fora, próbowałem znalezionych rozwiązań ale niestety nic nie pomaga.
Po włączeniu Thunderbirda program po dosłownie chwili się zawiesza i wypluwa "brak odpowiedzi". Nieważne czy odpalam go normalnie czy w trybie rozwiązywania problemów. Nie mam żadnego antywirusa, próbowałem również wyłączyć indeksowanie wiadomości w wyszukiwarce Windows - niestety dalej to samo.
Mam podłączone do niego trzy skrzynki: pierwsza - jakieś 12 tys. wiadomości, druga - około 3 tys. i trzecia - mniej więcej 1 tys. Dodam również, że na drugim laptopie (dużo słabszym wydajnościowo) wszystko jest okej.
Czy problemem może być zbyt duża ilość wiadomości? Czy zarchiwiziowanie części wiadomości na poprzednim laptopie do folderów lokalnych pomoże? Może są jakieś inne rozwiązania?
milska
 
Posty: 1
Z nami od: 14 sierpnia 2023, 11:37

Odp: Brak odpowiedzi po włączeniu

Postautor: Obywatel84 » 29 marca 2024, 13:18

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/123.0.0.0 Safari/537.36

Witam. U mnie też występuje ten sam problem. Po uruchomieniu poczty 115.9.0 (64 bity) niekiedy po kilku sekundach czasami kilku minutach program się zawiesza (brak odpowiedzi). Niezależnie czy dzieje się przy uruchomianiu normalnie czy też w trybie rozwiazywania problemów. Czy znalazłeś rozwiązanie
Obywatel84
 
Posty: 1
Z nami od: 29 marca 2024, 12:34


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: