Dzień dobry,
od kiedy klient ma zainstalowany program wersji 115, aktualnie jest to 115.4.1 nie może pobierać poczty. Po prostu dla programu wygląda to tak jakby nie było nowej poczty. Prawdopodobnie problemem jest jakaś opcja związana ze szyfrowaniem, ponieważ jak w ustawieniach konta, w sekcji ,,ustawienia bezpieczeństwa" zmienię ,,bezpieczeństwo połączenia" na ,,bez szyfrowania" to wówczas pobiera pocztę bez problemu. Wcześniej nie było takiej sytuacji. Dodam że ten problem nie występuje przy wiadomościach wysyłanych, pomimo tego że jest tam włączone szyfrowanie STARTTLS. Czy ktoś ma na to rozwiązanie?
Pozdrawiam,
Łukasz
Problem z pobieraniem poczty.
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Problem z pobieraniem poczty.
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/118.0.0.0 Safari/537.36
- virusek391
- Posty: 1
- Z nami od: 26 października 2023, 10:11
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]