Witam,
proszę o pomoc.
Wymieniłem komputer na nowy, ze starego skopiowałem cały folder Thunderbird z AppData/Roaming
Folder łącznie 28GB, łącznie 5 skrzynek.
Skrzynki skonfigurowane jako IMAP.
Po przekopiowaniu całego folderu thunderbird usunął wszystkie foldery i na nowo zaczął je synchronizować i indeksować, trwa to już 5h i końca nie widać, a najgorsze, że mam komunikaty o tym, że niektórych folderów nie udało się pobrać i zsynchronizować, na ten moment mimo iż po przekopiowaniu folder z profilami miał łącznie 28gb teraz ma 19GB
Proszę o pomoc jak to naprawić jak wgrać folder by nie wznawiało ponownie synchronizacji czy już za późno i thunderbird namieszał mi na serwerze pocztowym i nic się nie da zrobić?
Najnowszy thunderbird był na obu kompach starym i nowym.
PILNE - usunięte foldery imap po przeniesieniu profilu
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
PILNE - usunięte foldery imap po przeniesieniu profilu
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:109.0) Gecko/20100101 Firefox/119.0
- infernovip
- Posty: 1
- Z nami od: 29 października 2023, 17:30
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]