Błędy w katalogach ThunderBird
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Błędy w katalogach ThunderBird
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/120.0.0.0 Safari/537.36
Cześć wszystkim. Od dłuzszego czasu mam problem z poczta na wszystkich komputerach ktore sa do niej zalogowane. mianowicie pojawiają mi sie jakies puste katalogi w głownym katalogu,które po usunięciu i po ponownym uruchomieniu poczty ponownie się zaciągają https://krakenfiles.com/view/2TWpg3pGXq/file.html link do screena
- Asheron
- Posty: 1
- Z nami od: 24 stycznia 2024, 10:44
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika