MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Nowe konto lub zmiana hasla - Thunderbird nie IMAP problem

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Nowe konto lub zmiana hasla - Thunderbird nie IMAP problem

Postautor: MIchal » 24 marca 2024, 11:17

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:124.0) Gecko/20100101 Firefox/124.0

NIestety - Thunderbird w dalszym ciagu ma problem z tworzeniem nowego konta i ze zmiana hasla.

ZAinstalowalem najnowszy Thunderbird: v115.9.0 i chcialem dodac konto z poczta.onet.pl

Dodalem zgodnie ze sztuka, sprawdzilem porty IMAP (993) i SMTP (465) SSL/TLS - klikam klawisz "Gotowe" i niespodzianka - Thunderbird w zaden sposob nie chce sie polaczyc z onet.pl

Caly czas wywala blad.

Doszedlem do tego jak to obejsc. Nalezy ustawic podczas tworzenia konta - dla IMAP bezpieczenstwo polaczenia: STARTTLS (port 143). Wtedy Thunderbird laczy sie z serwerem i mamy skonfigurowane konto. CO ciekawe - potem mozemy wrocic do SSL/TLS i dalej dziala.

Niestety po zmianie hasla ta sztuczka juz nie dziala. CZyli na przyklad - zmieniam haslo na stronie poczta.onet.pl, potem probuje zalogowac sie przez Thunderbird wpisujac nowe haslo do kokienka hasla i niestety nie dziala. Jest proba uwierzytelniania, potem jakies informacje o identyfikatorze i Thunderbird caly czas twierdzi, ze jest zle haslo:

"Logowanie na serwerze imap.poczta.onet.pl za pomocą nazwy użytkownika „michal.konarski@poczta.onet.pl” się nie powiodło."

I tak caly czas.

No az sie prosi zeby przejsc na Outlook, przeciez nie bede przy kazdej zmianie hasla, usuwal i zakladal nowe konto bo Thunderbird sobie nie radzi.
MIchal
 
Posty: 2
Z nami od: 24 marca 2024, 11:05

Odp: Nowe konto lub zmiana hasla - Thunderbird nie IMAP prob

Postautor: krystian3w » 24 marca 2024, 22:57

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:124.0) Gecko/20100101 Firefox/124.0

Usuń zapisane hasła w Thunderbird i dodaj najnowsze ze zapisaniem na "stałe" (do kolejnej zmiany).

https://support.mozilla.org/pl/kb/menedzer-hasel-jak-zapisywac-kasowac-i-zmieniac-hasla-thunderbird
¡Moz://a zorro de fuego!

Moz://a raposa de fogo!
krystian3w
 
Posty: 1929
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27

Odp: Nowe konto lub zmiana hasla - Thunderbird nie IMAP prob

Postautor: MIchal » 30 marca 2024, 14:13

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:124.0) Gecko/20100101 Firefox/124.0

To zrobilem w pierwszej kolejnosci, Oczywiscie tez nei dziala.

Trzeba siedziec godzinami i testowac dodawanie konta i zmieniac wszystkie mozliwe protokoly. Za ktoryms razem moze sie uda.

Wlasnie dzisiaj zmienilem haslo przez strone web: poczta.onet.pl - ale Thunderbird nie jest w stanie dodac nowego konta.

Tragedia.
MIchal
 
Posty: 2
Z nami od: 24 marca 2024, 11:05


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: