Od jakiegoś czasu mam problem w Thunderbirdzie ze znikającymi wiadomościami e-mail. Thunderbird normalnie działa i nagle przy przejściu z innego folderu do innego znikają wszystkie wiadomości. I nieważne czy wrócę do odebranych czy kliknę w jakiś stworzony podfolder, wiadomości nigdzie nie ma. Gdy wyłączę Thunderbirda i go ponownie włączę wiadomości są widoczne. Mam aktualną wersję TB, tj. 128.5.2esr 64 bit.
Czy to jakiś problem po którejś aktualizacji? Jak to rozwiązać? Dodam, że porządkowałem Odebrane oraz niektóre podfoldery, a także dawałem Napraw na Odebrane, ale to nie pomogło. Nic też nie było wpisywane w szybkim filtrowaniu. Poniżej wysyłam screen jak się to objawia.
https://i.imgur.com/c6xfHjX.jpeg
Znikające maile w folderach
Moderator: Pomocy?!
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Znikające maile w folderach
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:134.0) Gecko/20100101 Firefox/134.0
- harpk
- Posty: 2
- Z nami od: 11 stycznia 2025, 17:52
Odp: Znikające maile w folderach
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:134.0) Gecko/20100101 Firefox/134.0
Można by chamsko usunąć wszystkie indeksy na zamkniętym i masowo pierwsze uruchomienie by je odbudowało z podobnym efektem, jakby kliknąć napraw na każdym folderze i (pod-)(pod-)podfolderze.
I jest już nowsza wersja z poprawkami bezpieczeństwa:
https://www.thunderbird.net/en-US/thunderbird/128.6.0esr/releasenotes/
Teoretycznie nie wskazuje, że naprali w "6" awarię z znikającymi wiadomościami - jak nie wracały bez restartu np. po 5-30 minutach (coś o naprawie wydajności listy przy wielu zadaniach).
I jest już nowsza wersja z poprawkami bezpieczeństwa:
https://www.thunderbird.net/en-US/thunderbird/128.6.0esr/releasenotes/
tłumacz offline Moz://i pisze:
- Nowe powiadomienie poczcie nie zostało ukryte po przeczytaniu nowej wiadomości
- Nowe powiadomienie o poczcie może być wyświetlane dla niewłaściwego folderu, powodując powtarzające się alerty
- skrót macOS CMD+1 nie przywracał głównego okna po jego zminimkeniu (chodziło o zminimalizowanie)
- Kliknięcie menu kontekstowego "Odmowa" (chodziło o „Odpowiedz”) spowodowało "Odpompuj-wszystkie" (chodziło o wyświetlenie opcji „Odpowiedz wszystkim”)
- Przejście z "All", "Unreads" i "Threads with unread" nie zadziałało („Wszystkie”, „Nieprzeczytane” i „Wątki z nieprzeczytanymi”)
- Pobieranie nagłówek wiadomości wiadomości może spowodować powieszenia (chodziło o zawieszenie)
- Wydajność listy wiadomości zwalnia, gdy wiele aktualizacji wydarzyło się jednocześnie
- Linki "mailto:" nie zastosują formatu komponowania bieżącej tożsamości
- Awaria uwierzytelniania AUTH PLAIN lub AUTH LOGIN nie spadła z powrotem do USERPASS
Teoretycznie nie wskazuje, że naprali w "6" awarię z znikającymi wiadomościami - jak nie wracały bez restartu np. po 5-30 minutach (coś o naprawie wydajności listy przy wielu zadaniach).
Moz://a w innych językach pisze:
___________ ¡Moz://a zorro de fuego! ___________ Moz://a raposa de fogo!
- krystian3w
- Posty: 2116
- Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27
Odp: Znikające maile w folderach
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:134.0) Gecko/20100101 Firefox/134.0
Dzięki za odzew. Czyli nie tylko ja mam taki problem ze znikającymi wiadomościami? A indeksy w TB jak można skasować, gdy program jest wyłączony?
- harpk
- Posty: 2
- Z nami od: 11 stycznia 2025, 17:52
Odp: Znikające maile w folderach
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:134.0) Gecko/20100101 Firefox/134.0
Mniej-więcej jak się dostać do folderu z profilem:
https://support.mozilla.org/pl/kb/thunderbird-uzywanie-wielu-profili
https://support.mozilla.org/pl/kb/menedzer-profili-thunderbirda
I w profilu usunąć pliki *.MSF, może nie działać jak dawno zrezygnowałeś z mbox dla rzecz maildir.
Jeszcze jest taki poradnik: https://support.mozilla.org/pl/kb/przebudowa-globalnej-bazy-danych
Można zrobić kopię profilu przed czyszczeniem z plików podlegających regeneracji.
https://support.mozilla.org/pl/kb/thunderbird-uzywanie-wielu-profili
https://support.mozilla.org/pl/kb/menedzer-profili-thunderbirda
I w profilu usunąć pliki *.MSF, może nie działać jak dawno zrezygnowałeś z mbox dla rzecz maildir.
Jeszcze jest taki poradnik: https://support.mozilla.org/pl/kb/przebudowa-globalnej-bazy-danych
Można zrobić kopię profilu przed czyszczeniem z plików podlegających regeneracji.
Moz://a w innych językach pisze:
___________ ¡Moz://a zorro de fuego! ___________ Moz://a raposa de fogo!
- krystian3w
- Posty: 2116
- Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Baidu [Spider], Bing [Bot], Google [Bot]