MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Jak znaleźć FOLDER WTYCZEK ? (instalacja FLASH-a) pomóżcie.

Inne tematy społeczności związanej z MozillaPL.org

Moderator: Pomocy?!

Jak znaleźć FOLDER WTYCZEK ? (instalacja FLASH-a) pomóżcie.

Postautor: agatagd55 » 02 października 2010, 14:03

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.2.10) Gecko/20100915 Ubuntu/9.10 (karmic) Firefox/3.6.10

Cześć . :!: ;)
(PROSZE O SZYBKĄ POMOC ZALEŻY MI NA CZASIE .) ;)
Mam ogromny problem , próbuję zainstalowac u siostry na komputerze ADOBE FLASH PLAYER(oczywiscie używa przeglądarki MOZILLA FIREFOX), :cry:
A więc tak zaczelo się od tego że zaaktualizowalam komputer , ( UBUNTU / LINUX ) .
Później , chcialam wlaczyc GRE , poproszono mnie o ZAINSTALOWANIE ADOBE FLASH PLAYER ( chyba PLUGIN ) :D
No i weszlam na te strone sciagnelam plik , i nie wiedzialam co dalej wiec weszlam spowrotem na strone FLASH-a i tam znalazłam INSTRUKCJE instalacji jestem dosyc "zielona" w sprawach różnych instalacji ;)
Tak wiec staneło na tym że uzyskałam taką instrukcje :
Instrukcje instalacji archiwum tar.gz

1. Kliknij łącze pobierania, aby rozpocząć instalację. Pojawi się okno dialogowe umożliwiające określenie położenia, w którym zostanie zapisany plik. ( to zrobiłam )
2. Zapisz plik tar.gz na pulpicie i zaczekaj, aż zostanie w całości pobrany. ( to zrobiłam )
3. Rozpakuj plik. ( to zrobiłam )
4. Skopiuj plik libflashplayer.so do folderu wtyczek swojej przeglądarki. Informacje o położeniu tego folderu uzyskasz u producenta przeglądarki. ( Z tym mam PROBLEM )
5. Aby sprawdzić poprawność instalacji wtyczki w przeglądarce Mozilla, uruchom przeglądarkę, a następnie w jej oknie wybierz kolejno Pomoc > Informacje o wtyczkach.
____________________________________
No wiec tak od 1 do 3 zrobilam .
Problem TKWI w podpunkcie " 4 " ponieważ
Cytuję :
"Informacje o położeniu tego folderu uzyskasz u producenta przeglądarki."