MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Mozilla i banki

Dyskusje na temat standardów WWW i zgłoszenia stron niedziałających poprawnie w przeglądarkach z rodziny Mozilli (w tym Mozilla Firefox)

Moderator: Pomocy?!

Postautor: lotan » 07 czerwca 2005, 18:44

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.7.8) Gecko/20050517 Firefox/1.0.4 (Debian package 1.0.4-2)

Witia pisze:www.ibre.com.pl, czyli odmiana BRE Banku dla firm. Właśnie dzisiaj mieliśmy dyskusję z nimi.
Dom Inwestycyjny BRE Banku jest osiołkiem, więc się nie zdziwcie, jeśli się na Was "wypną". Powinniście zgłosić tę stronę... i też się wypiąć ;-)

Witia pisze:- min. przeglądarka Internet Explorer w wersji 5.0 (rekomendowana 6.0 lub wyższa) ;
- włączona obsługa skryptów JavaScript;
- włączona obsługa ciasteczek (cookies);
- włączona obsługa HTTP 1.1;
- szyfrowanie 128 bitów;
- SSL 3.0.
...wiatr musi wiać z południa.
lotan
 
Posty: 222
Z nami od: 02 sierpnia 2003, 21:56
Lokalizacja: Gdynia/PL

Postautor: Gość » 07 czerwca 2005, 19:00

Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)

juz nie wiem jak mama sie dostac do tego banku.... :evil:
Gość
 

Postautor: lotan » 08 czerwca 2005, 20:54

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.7.8) Gecko/20050517 Firefox/1.0.4 (Debian package 1.0.4-2)

Anonymous pisze:juz nie wiem jak mama sie dostac do tego banku.... :evil:

Są dwa rozwiązania:
  1. Nie korzystać z osiołkowatych banków. Najlepsze rozwiązanie. Sam wypróbowałem, działa w 100% ;-)
  2. Opisać dokładnie, co jest nie tak. Jakie błędy się pojawiają, kiedy, komunikaty. Co się zmieniło po instalacji Javy?
Jeśli masz z tym problemy to w FAQ jest opis instalacji javy.

Tak czy inaczej, warto napisać do banku, że obsługa jest problematyczna. Może w końcu zdecydują się to poprawić.
lotan
 
Posty: 222
Z nami od: 02 sierpnia 2003, 21:56
Lokalizacja: Gdynia/PL

Postautor: Gość » 20 czerwca 2005, 19:59

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.8) Gecko/20050511 Firefox/1.0.4 (ax)

golden pisze:pragniemy poinformować, że w związku z zainteresowaniem naszych Klientów oraz śledzeniem statystyk popularności przeglądarki Mozilla Firefox już w najbliższej przyszłości zostanie udostępniona naszym Klientom możliwość obsługi aplikacji Millenet za jej pomocą.

Z poważaniem,
Departament Bankowości Internetowej

czyli skoro malo ludzi uzywa to mamy ich w d...e, natomiast wiekszej ich liczby juz nie mozemy miec w d...e, bo po prostu sie nie zmieszcza. super polityka.

musze jednak przyznac, ze ostatnio zalogowalem sie bez zmieniania UA, bo po prostu zapomnialem i Millenet zalogowal mnie bez problemow. tylko ile miesiecy trwala ta batalia.
Gość
 

Postautor: Molas » 04 sierpnia 2005, 21:42

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.7) Gecko/20050414 Firefox/1.0.3

matid pisze:Bank BPH

Firefox, Linux - działa tylko z Javą 1.5.0 BETA, ze starszymi nie ładował się komponent.

Firefox, Windows - nie działa bez zastosowania User Agent Switcher'a i przedstawiania się jako Linux. Wtedy działa z aktualną Javą (chyba 1.4.2)


Ja z JAVĄ nie mam problemów ale potrzebuje wtyczkę do podpisu elektronicznego. Bez tego też działa ale nie wszystkie funkcje wtedy działają. Np. nie moża podać "zaufanego numeru telefonu komórkowego , na który Bank będzie przesyłał Kody."
Molas
 

Postautor: zwierz » 04 sierpnia 2005, 22:01

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.8b4) Gecko/20050722 Firefox/1.0+

Molas pisze:Ja z JAVĄ nie mam problemów ale potrzebuje wtyczkę do podpisu elektronicznego.

Tak jak napisał matid. Użyj Firefoksa w Linuksie lub do Firefoksa w Windows doinstaluj User Agent Switcher i zmień identyfikację swojego Firefoksa na linuksowego. Wtedy żadna wtyczka nie będzie Ci potrzebna i będą działać Ci wszystkie - dostępne w systemie BPH Sezam - funkcje.

Ps. Zadzwoń też na infolinię, pomęcz ich trochę, niech wreszcie coś z tym zrobią.
zwierz
Moderator
 
Posty: 1914
Z nami od: 31 sierpnia 2003, 10:13
Lokalizacja: Kraków

Postautor: JBG » 26 sierpnia 2005, 12:56

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.10) Gecko/20050717 Firefox/1.0.6

BPH nie ma problemu z Javą (przynajmniej u mnie na FF), nie było też problemu kiedy wysłałem zapytanie o plugin do podpisu elektronicznego. Przysłali natychmiast i po jego zainstalowaniu działa wszystko.
JBG
 
Posty: 142
Z nami od: 17 marca 2005, 12:57
Lokalizacja: Dobre Miasto

MULTIBANK - Problem z logowaniem !!!!!!!!!!!!!!

Postautor: jarekmorze » 05 października 2005, 09:16

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.8) Gecko/20050511 Firefox/1.0.4

do wersji 1.0.4 Firefoxa na strone szyfrowaną Multibanku wejdę bez problemu, w nowszych wersjach już nie, dlaczego ?
jarekmorze
 

Re: MULTIBANK - Problem z logowaniem !!!!!!!!!!!!!!

Postautor: zwierz » 05 października 2005, 09:23

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; pl-PL; rv:1.7.12) Gecko/20050919 Firefox/1.0.7

jarekmorze pisze:do wersji 1.0.4 Firefoxa na strone szyfrowaną Multibanku wejdę bez problemu, w nowszych wersjach już nie

Nie potwierdzam. Sprawdziłem w Firefoksie 1.0.7.
zwierz
Moderator
 
Posty: 1914
Z nami od: 31 sierpnia 2003, 10:13
Lokalizacja: Kraków

Postautor: pero33 » 27 października 2005, 21:40

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.12) Gecko/20050919 Firefox/1.0.7

W temacie BPH-u. Dostałem z banku taka odp: Szanowny Panie!

Zasadniczo przeglądarki internetowe z grupy Mozilla nie są rekomendowane
przez nasz bank. Dzieje się tak właśnie z powodu braku możliwości
instalowania automatycznego przez te przeglądarki komponentu do
podpisywania zleceń. Jest możliwość podegrania plików komponentu ręcznie.
Przesłane przeze mnie pliki proszę podegrać do katalogu Plugins
przeglądarki Mozilla powinno to wyeliminować problem. Po zalogowaniu status
Komponentu powinien wyświetlać się jako OK

Z naszych informacji wynika, że pod Windowsem działa wersja Mozzili 1.5.
Jeżeli chce Pan korzystać z wersji 1.6 lub z innych wersji (np. z Mozilli
Firefox) proponuje następujące rozwiązanie


1.Odinstalowac Mozilla 1.6 lub inną wersję Mozzilli
2. Zainstalowac Mozilla 1.5
3. Zalogowac sie w BHP
4. Wylogowac sie z Banku, wylaczyc Mozille.
5. Skopiowac pliki C:\Program
Files\mozilla.org\Mozilla\Plugins\NPSignPlugin.dll i npsign.xpt w jakies
bezpieczne miejsce (np na pulpit
6. Odinstalowac Mozilla 1.5
7. Zainstalowac Mozilla 1.6
8. Skopiowac obydwa pliki na miejsce, czyli do C:\Program
Files\mozilla.org\Mozilla\Plugins\
Powinno pomóc.
Odinstalowanie i instalowanie Mozilli nie powoduje utraty prywatnych danych
(hasla, poczta, zakladki, etc.) usuwa jednak wszystkie zainstalowane w
Mozilli dodatki.
Pozdrawiam
pero33
 

Postautor: zwierz » 27 października 2005, 21:51

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.8b5) Gecko/20051006 Firefox/1.4.1

pero33 pisze:W temacie BPH-u. Dostałem z banku taka odp: Szanowny Panie!

Zasadniczo przeglądarki internetowe z grupy Mozilla nie są rekomendowane
przez nasz bank.

Czyżby?
http://www.bph.pl/pl/kanaly_elektroniczne/konf_przegladarek pisze: Przeglądarki pod systemem Windows*:
* Internet Explorer 6.0
* Internet Explorer 5.5
* Netscape
* Opera
* Mozilla, Mozilla Firefox

Ja nigdy nie instalowałem żadnych ich dziwactw i zawsze mi to działało. Co prawda pod Linuksem, ale pod Windows wystarczy zmienić identyfikację Firefoksa na linuksową i działa bez instalowania jakiśtam komponentów. Jaki z tego morał? Wnioski niech każdy wyciągnie sobie sam.
zwierz
Moderator
 
Posty: 1914
Z nami od: 31 sierpnia 2003, 10:13
Lokalizacja: Kraków

multibank i firefox

Postautor: christo_ » 28 października 2005, 22:16

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.12) Gecko/20050919 Firefox/1.0.7

mBank dziala swietnie ale multibank cos sie chrzani - juz przylogowaniu np musze dwa razy wcisnac TAB zeby przejsc z okienka z numerem klienta do okienka z haslem.
Jak chce wyslac przelew zagraniczny to wypelniam zlecenie wpisujac wszystkie dane do przelewu, potem naciskam
zatwierdz, jest ok bo wyskakuje wpisz haslo z listy .... , wpisuje haslo i
wychodzi blad o tresci :
"Błąd
Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
Prosimy spróbować ponownie.
Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi
Telefonicznej..."

i tak probowalem kilkanascie razy i caly czas to samo - jak odpalilem Ie to
ten sam przelew poszedl bez problemu za pierwszym razem.
Mam wer 1.0.7

macie jakies sugestie ?

ktos podsunal mi takie wyjasnienie - moze ono was naprowadzi jak rozwiazac moj problem
"Z tego co wiem, Firefox nie wyłapuje użycia enteru w tekście (przy aktywnej
konsoli javascript) i zwraca opisany błąd (przykro nam…) dopiero po podaniu
hasła. IE nie puszcza na drugi ekran w takiej sytuacji (wyskakuje błąd w
javascript)."
christo_
 

BZ WBK Inwestor Online - Linux

Postautor: piotw » 16 listopada 2005, 12:40

Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; pl) Opera 8.50

Witam.

Czy ktoś z Was ma doświadczenie w korzystaniu z systemu Inwestor online Domu Maklerskiego BZ WBK na Linuksie?
Oficjalnie wspierają Windows, dlatego liczę na Wasze praktyczne doświadczenia.

piotw
piotw
 

Postautor: gosc » 27 grudnia 2005, 17:07

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC Mac OS X; en) AppleWebKit/416.11 (KHTML, like Gecko) Safari/416.12

Nasty pisze:Proszę o potwierdzenie, czy serwis BPH (http://www.bph.pl) działa komuś lub nie działa pod MacOS (dowolna przeglądarka, np. Safari). Podobno nie można wykonywać przelewów, bo nie chce się zainstalować aplet (potwierdzany certyfikatem).


na Mac OSX (Tiger) w Safari nie działa bzwbk ani bph ani cdmpekao (tylko podglądy, brak możliwości wykonania operacji) Natomiast w Firefoxie 1.5 działa bph i bzwbk ale cdmpekao nie pozwala wykonać operacji ( bład - 9 nieprawidłowa odpowiedź serwera HTTP). Ktoś sobie z tym poradził. Bo Pani z banku powiedziała mi tylko : to chyba coś z javą... No ale ja blondynka pojęcia nie mam co(
gosc
 

Millenet

Postautor: Gość » 03 stycznia 2006, 19:34

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8) Gecko/20051111 Firefox/1.5

Witam

Mam mały problem. Nie mogę dostać się do swojego banku (millenet). Niby strona działa. Wpisuję millekod; klikam na klienci indywidualni;.......... i czekam............... czekam.....................czekam górny pasek zmienił kolor na niebieski, strona zrobiła się cała biała, a ja nadal czekam............... :roll: ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz aż w końcu doczyta; wpisuję kod, odpowiednie numery, pojawia się "Proszę czekać, trwa przekazywanie informacji..." i znowu czekam...........................................................................

aż dostanę hasło "Połączenie zostało zresetowane" :roll:

może ktoś pomóc????

sprzęt mam po formacie (i od tego momentu nie działa); wszystkie aktualizacje do windowsa; firefox też najnowszy
Gość
 

MOLAS

Postautor: Nicholson » 13 stycznia 2006, 20:39

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.7.12) Gecko/20050919 Firefox/1.0.7

zwierz pisze:
Molas pisze:Ja z JAVĄ nie mam problemów ale potrzebuje wtyczkę do podpisu elektronicznego.

Tak jak napisał matid. Użyj Firefoksa w Linuksie lub do Firefoksa w Windows doinstaluj User Agent Switcher i zmień identyfikację swojego Firefoksa na linuksowego. Wtedy żadna wtyczka nie będzie Ci potrzebna i będą działać Ci wszystkie - dostępne w systemie BPH Sezam - funkcje.

Ps. Zadzwoń też na infolinię, pomęcz ich trochę, niech wreszcie coś z tym zrobią.


MOLAS, daj znać na romekmolas@poczta.onet.pl, buduję stronkę o Molas"ach
Nicholson
 

Postautor: czajen » 04 lutego 2006, 12:40

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC Mac OS X; pl-pl) AppleWebKit/417.9 (KHTML, like Gecko) Safari/417.8

vasart pisze:
mbank jest chyba najbardziej bezproblemowy od parunastu miesięcy nie spotkałem się by w jakiejś przeglądarce nie działał



no to ja Wam powiem ze nie dziala mbank na przegladarce Safari (Mac OS X 10.4.4) 2.03 (147.8) :)


jak by ktos wiedzial jak zrobic zeby dzialalo, prosze o kontakt emce80@wp.pl :)
czajen
 

Postautor: rychoo » 07 lutego 2006, 14:47

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.0.1) Gecko/20060111 Firefox/1.5.0.1

A jak ze stroną NBP. Mi nie chce się otworzyć w żadnej przeglądarce.
rychoo
 

bank zachodni

Postautor: wojak » 18 maja 2006, 21:35

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.0.3) Gecko/20060426 Firefox/1.5.0.3

dział nic nie zauwazyłem jakiejś różnicy mam wersje mozilla 1,5,0,3
wojak
 

Postautor: wojak » 18 maja 2006, 21:37

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.0.3) Gecko/20060426 Firefox/1.5.0.3

w manku zachodnim wszystk gra jak należy
wojak
 

PoprzedniaNastępna

Wróć do Standardy WWW i źle działające strony

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: