MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

kiedy svg w mozilli zagosci na stale?

Dodatki rozszerzające funkcjonalność i schematy wyglądu pakietów SeaMonkey oraz Mozilla Suite

Moderator: Pomocy?!

kiedy svg w mozilli zagosci na stale?

Postautor: TrisTyPL » 06 grudnia 2004, 20:39

Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)

Witajcie!
Cholernie spodobalo mi sie svg, to jest naprawde zajebista sprawa, szkoda, ze trzeba do niego instalowac pluginy, powoduje, to ze czesc z nas rezygnuje z tych swietnych grafik, totez czy ktos wie kiedy pojawi sie viewer do svg juz na stale w mozilli? (przy okazji jak sobie radzi firefox z svg, bo uzywam mozilli i nie wiem jak tam to dziala) staralem sie czytac troche stron niepolsko jezycznych, wiem ze mozilla z svg jest testowana, niestety nie udalo mi sie dojsc kiedy bede mogl sie radowac viewerem do svg w mozilli!

Pozdrawiam wszystkich zaangazowanych chocby w najmniejszy sposob w SVG!
Michal Durski
TrisTyPL
 
Posty: 12
Z nami od: 06 grudnia 2004, 18:56
Lokalizacja: Poznań

Re: kiedy svg w mozilli zagosci na stale?

Postautor: Gość » 07 grudnia 2004, 20:28

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; WinNT4.0; PL; rv:1.7.2) Gecko/20040803

SVG jest w zasadzie zaimplementowane w Mozilli. Tylko nie włączane domyślnie. Skompiluj sobie Mozillę z SVG albo poszukaj już skompilowanej - na pewno gdzieś jest.
Gość
 

Postautor: TrisTyPL » 07 grudnia 2004, 20:47

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.7.3) Gecko/20040910

narazie mam koniec grzebania w mozilli zbyt wiele godzin kosztowało mnie naprawianie swojej wczesniejszej glupoty z ASV. Przyjda swieta bedzie czas... A propo, czy Ty uwarzasz, że w projekcie mozilli np. 1.7.3 juz jest skompilowany svg? no jakos nie bardzo... jest wersja special croczilla czy jakos tak i tam zgadza się. Tylko, ze to jest ciagle test... LEIDER!
TrisTyPL
 
Posty: 12
Z nami od: 06 grudnia 2004, 18:56
Lokalizacja: Poznań


Wróć do Rozszerzenia dla pakietów SeaMonkey i Mozilla Suite

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

cron
Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: