MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Jak dodać ...? Nie wiem jak to się fachowo nazywa:-(

Tematy specyficzne dla edytora stron Nvu i Kompozytora Stron z pakietu Mozilla

Moderator: Pomocy?!

Jak dodać ...? Nie wiem jak to się fachowo nazywa:-(

Postautor: MartaW » 09 lutego 2007, 00:22

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.1) Gecko/20061204 Firefox/2.0.0.1

Witam!
Nie jestem żadnym fachowcem, po prostu na własne potrzeby tworzę stronę. Wybór akurat padł na NVU. Zauważyłam, że przy wielu stronach jakie oglądam w necie w pasku adresu przed adresem strony często jest jakiś znaczek, np.logo strony. Nie wiem jak to się prawidłowo nazywa. Chciałabym aby przy mojej stronie również coś takiego było. Proszę o poradę z uwzględnieniem, że nie znam się na tym i wszelkie poruszanie się po komputerze i różnych programach odbywa się za pomocą prób i błędów. W jaki sposób w NVU mogę dodać coś takiego do mojej strony. Jest ona dopiero w trakcie budowy i zawiera jeszcze sporo braków i błędów ale możecie sprawdzić i może mi coś doradzicie. http://www.stajniadabrowa.pl/stronaglowna.html

Błagam tylko łopatologicznie bo naprawdę jestem laikiem i sporo uczyłam się sama. Z góry dzięki :D
MartaW
 

Postautor: Tomek » 09 lutego 2007, 13:08

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.8.1.1) Gecko/20061208 Firefox/2.0.0.1

1. Jak wykonać stronę internetową - to ci się może przydać
2. http://www.kurshtml.boo.pl/html/ikona_strony,body.html - i wszystko jasne. Prościej się chyba nie da wytłumaczyć - musisz wejść w źródło strony i dodać w odpowiednim miejscu (czyli w sekcji head) <link rel="Shortcut icon" href="adres ikony" />
Oczywiście musisz też ikonę utworzyć :)
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Tomek
Moderator
 
Posty: 9041
Z nami od: 19 sierpnia 2004, 06:52

Postautor: MartaW » 13 lutego 2007, 12:13