Proszę poradźcie jak po dodaniu nowych osób do utworzonego wcześniej wydarzenia wysyłać powiadomienia = zaproszenia TYLKO do tych NOWO dodanych.
Obecnie po utworzonym wydarzeniu dojąc nowych członków program wysyła zaproszenie na wydarzenie także do tych osób, które już wcześniej zostały powiadomione i zaproszone na to wydarzenie.
Skutkuje to tym, że uczestnicy wydarzenia dostają po kilka razy to samo zaproszenie w momencie gdy dodaję nowych członków.
z góry dziękuję za pomoc
Dodawanie uczestników do wydarzenia - powiadomienia
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Dodawanie uczestników do wydarzenia - powiadomienia
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/67.0.3396.99 Safari/537.36
- Kinia111
- Posty: 1
- Z nami od: 04 lipca 2018, 12:38
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Kalendarz Sunbird i Lightning
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]