MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

System zakładek i historii nie będzie działał, ponieważ jede

Tematy specyficzne dla przeglądarki Mozilla Firefox

Moderator: Pomocy?!

System zakładek i historii nie będzie działał, ponieważ jede

Postautor: Aro1987 » 09 lutego 2010, 19:43

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7

Co mam zrobić i czy jest możliwe przywrócenie historii i zakładek w takim przypadku
Aro1987
 
Posty: 6
Z nami od: 09 lutego 2010, 18:12

Odp: System zakładek i historii nie będzie działał, ponieważ

Postautor: Tomek » 09 lutego 2010, 19:50

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.9.2) Gecko/20100207 Firefox/3.6

1. Wpisanie treści komunikatu w tytuł jest złym pomysłem. Treść postu jest naprawdę lepszym miejscem
2. Na forum mamy taką magiczną funkcję "szukaj" po wpisaniu w nią fragmentu twojego komunikatu są 2 wątki warte uwagi. Proponuję się z nimi zapoznać
viewtopic.php?f=15&t=38636&p=190596&hilit=system+zak%C5%82adek+i+historii+nie+b%C4%99dzie+dzia%C5%82a%C5%82#p190596
viewtopic.php?f=15&t=38750&p=191222&hilit=system+zak%C5%82adek+i+historii+nie+b%C4%99dzie+dzia%C5%82a%C5%82#p191222
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Tomek
Moderator
 
Posty: 9041
Z nami od: 19 sierpnia 2004, 06:52

Odp: System zakładek i historii nie będzie działał, ponieważ

Postautor: Aro1987 » 09 lutego 2010, 20:06

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7

sprawdziłem tym sposobem z pierwszego linku i nic ja tam za bardzo się nie znam le czy reinstalacja mozilli by niczego nie dała?
Aro1987
 
Posty: 6
Z nami od: 09 lutego 2010, 18:12

Odp: System zakładek i historii nie będzie działał, ponieważ

Postautor: Tomek » 09 lutego 2010, 20:17

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.9.2) Gecko/20100207 Firefox/3.6

1. to sprawdź sposobem z drugiego linka.
2. reinstalacja raczej niczego nie da, ponieważ dane dotyczące zakładek nie są przechowywane w katalogu instalacyjnym tylko w katalogu profilu. Wiedziałbyś to, gdybyś przed zadaniem pytania wykonał Standardową diagnostykę (Standardowa diagnostyka).
3. Możliwe że masz kopię zakładek w katalogu profilu w podkatalogu bookmarkbackups. Spróbuj ją przywrócić przez menedżera zakładek
4. Jeśli to nie pomoże - załóż nowy profil (w SD masz wszystko) i importuj do niego kopię zakładek ze starego profilu.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Tomek
Moderator
 
Posty: 9041
Z nami od: 19 sierpnia 2004, 06:52

Odp: System zakładek i historii nie będzie działał, ponieważ

Postautor: Aro1987 » 09 lutego 2010, 20:58

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7

dzięki za pomoc ale to trochę zbyt skomplikowane dla mnie spróbuje reinstalować mozilę bo próbowałem nawet przez menedźera zakładek ale nic z tego tylko mam jedno pytanie czy po reinstalacji mozilla będzie pamiętała wszystkie loginy i hasła które były zapamiętane?
Aro1987
 
Posty: 6
Z nami od: 09 lutego 2010, 18:12

Odp: System zakładek i historii nie będzie działał, ponieważ

Postautor: Tomek » 09 lutego 2010, 21:09

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.9.2) Gecko/20100207 Firefox/3.6

Aro1987 pisze:to trochę zbyt skomplikowane dla mnie

Aro1987 pisze:czy po reinstalacji mozilla będzie pamiętała wszystkie loginy i hasła które były zapamiętane

Z tego wynika że kompletnie nie czytałeś SD - masz tam wszystko dokładnie opisane. A także to, dlaczego reinstalacja nie pomoże. Wszystkie dane są i tak przechowywane w profuli, który podczas reinstalacji nie jest w ogóle ruszany. Także po reinstalacji dalej będziesz miał ten sam problem.
IMO SD + przywrócenie kopii zakładek ze starego profilu + haseł oczywiście pomoże. Temat był 1000x wałkowany na forum, w SD jest też dokładnie opisany. Nie ma tam żadnych cudów ani żadnej filozofii - trzeba tylko postępować dokładnie z instrukcjami SD.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Tomek
Moderator
 
Posty: 9041
Z nami od: 19 sierpnia 2004, 06:52

Odp: System zakładek i historii nie będzie działał, ponieważ

Postautor: Aro1987 » 09 lutego 2010, 21:15

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7

wiesz ja nawet nie wiem co to jest to SD bo internet na stałe mam hm... od jakiegoś tygodnia i kompletnie niczym oprócz pisania pracy licencjackiej się nie interesowałem
Aro1987
 
Posty: 6
Z nami od: 09 lutego 2010, 18:12

Odp: System zakładek i historii nie będzie działał, ponieważ

Postautor: Tomek » 09 lutego 2010, 21:17

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.9.2) Gecko/20100207 Firefox/3.6

Przeczytaj dokładnie mojego pierwszego posta - masz tam odnośnik do Standardowej Diagnostyki. Dostałeś wszystkie linki i wszystkie informacje. Wystarczy tylko czytać ze zrozumieniem.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Tomek
Moderator
 
Posty: 9041
Z nami od: 19 sierpnia 2004, 06:52

Odp: System zakładek i historii nie będzie działał, ponieważ

Postautor: Aro1987 » 10 lutego 2010, 15:39

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7 (.NET CLR 3.5.30729)

A czy źle usunięty antywirus dokładnie Panda+Tytanium może powodować ten problem?
Aro1987
 
Posty: 6
Z nami od: 09 lutego 2010, 18:12

Odp: System zakładek i historii nie będzie działał, ponieważ

Postautor: Tomek » 10 lutego 2010, 15:44

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.9.2) Gecko/20100207 Firefox/3.6

Może - ale to ty musisz to stwierdzić - to ty masz źle usunięty ten program nie my. Możliwe że twój plik zakładek został zablokowany przez ten program.
Poza tym - masz linki do SD - zrób nowy profil, przywróć zakładki z kopii zapasowej i po problemie.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Tomek
Moderator
 
Posty: 9041
Z nami od: 19 sierpnia 2004, 06:52

Odp: System zakładek i historii nie będzie działał, ponieważ

Postautor: Aro1987 » 10 lutego 2010, 17:30

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7 (.NET CLR 3.5.30729)

ta dzięki ale spytać nie zaszkodzi
Aro1987
 
Posty: 6
Z nami od: 09 lutego 2010, 18:12

Odp: System zakładek i historii nie będzie działał, ponieważ

Postautor: Gość » 02 listopada 2010, 07:34

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.10) Gecko/20100914 Firefox/3.6.10 ( .NET CLR 3.5.30729)

cofnij system i jak masz to odznacz - CCleaner - programy - mozilla -historia i powinno działać ;]
Gość
 

Odp: System zakładek i historii nie będzie działał, ponieważ

Postautor: Grzegorz » 02 listopada 2010, 12:10

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101026 Firefox/3.6.12 ( .NET CLR 3.5.30729)

Jeśli CCleaner uruchamia Ci się podczas startu systemu, wystarczy, że poczekasz z uruchomieniem Firefoksa, aż jego ikonka zniknie z zasobnika systemowego. CCleaner porządkuje firefoksową bezę miejsc (historia + zakładki), dlatego Firefox nie może uzyskać dostępu do pliku.
GnuPG. Podpisuję własne wypowiedzi. | TrueCrypt. Ufam kryptografii, nie państwu. | Tor. Dbam o swoją prywatność. | OTR. Moje rozmowy nie są podsłuchiwane.

Załóż konto lub kup domenę WWW z linka polecającego: http://www.hekko.pl/?ref=34295
Grzegorz
Moderator
 
Posty: 7486
Z nami od: 15 kwietnia 2007, 12:33

Odp: System zakładek i historii nie będzie działał, ponieważ

Postautor: yamada » 11 lutego 2019, 20:18

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64; rv:65.0) Gecko/20100101 Firefox/65.0

Mam ten problem od trzech dni. Nic ne daje tworzenie nowego profilu, nic nie daje ponowna instalacja Firefoxa, nawet po wyczyszczeniu komputera ze wszystkiego związanego z Mozillą. Jest ok przez jakiś czas i problem wraca.
yamada
 
Posty: 1
Z nami od: 11 lutego 2019, 20:13

Odp: System zakładek i historii nie będzie działał, ponieważ

Postautor: krystian3w » 12 lutego 2019, 19:53

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:65.0) Gecko/20100101 Firefox/65.0

Może Windows 8.1 do reinstalacji lub przynajmniej test na nowym koncie użytkownika.

Może to też problem sprzętowy np. jakaś awaria dysku...
¡Moz://a zorro de fuego!

Moz://a raposa de fogo!
krystian3w
 
Posty: 1928
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27


Wróć do Przeglądarka Firefox

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: