MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Przesyłanie hasła nie powiodło się

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Przesyłanie hasła nie powiodło się

Postautor: Michal__ » 24 kwietnia 2012, 21:47

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0

Witam,
Począwszy od wersji 11 mam problem z odbieraniem wiadomości z Onetu
LOSOWO wyskakuje komunikat:

Przesyłanie hasła nie powiodło się. Odpowiedź serwera poczty pop3.poczta.onet.pl: Authentication failed.

Mam zdefiniowanych kilka skrzynek pocztowych, problem dotyczy dwóch kont na Onecie. Czytając forum widzę, że inni mają taki sam problem z Interią.

Z TB korzystam od 2-ch lat. Do wersji 11 tego problemu nie było.

Pozdrawiam
Michał
Michal__
 

Odp: Przesyłanie hasła nie powiodło się

Postautor: onufrij@op.pl » 17 maja 2012, 07:12

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0

Witam,

Mam identyczny problem. Windows XP Pro PL i aktualnie Thunderbird 12.0.1

Pozdrawiam.
onufrij@op.pl
 

Odp: Przesyłanie hasła nie powiodło się

Postautor: mrshadow_77 » 17 maja 2012, 07:33

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/535.19 (KHTML, like Gecko) Chrome/18.0.1025.168 Safari/535.19

Witam, mam dokładnie ten sam problem od wersji 11.
Z 2 kont na onecie nie mogę pobierać poczty przez TB. Z gmaila, interii i prywatnego serwera pobiera pocztę normalnie.
Hasło jest na 100% prawidłowe, poczta przez www działa normalnie.
Taki problem występuje na 2 komputerach.

Pozdrawiam serdecznie
mrshadow_77
 

Odp: Przesyłanie hasła nie powiodło się

Postautor: mrshadow_77 » 17 maja 2012, 08:02

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/535.19 (KHTML, like Gecko) Chrome/18.0.1025.168 Safari/535.19

Hmmm, być może udało mi się rozwiązać problem - w ustawieniach konta, w zakładce "konfiguracja serwera", w polu " użytkownik wpisałem cały adres email ( nazwauzytkownika@poczta.onet.pl) . Dotąd miałem tylko nazwauzytkownika

Po tej operacji udało mi się pobrać pocztę.
mrshadow_77
 
Posty: 4
Z nami od: 17 maja 2012, 07:35

Odp: Przesyłanie hasła nie powiodło się

Postautor: onufrij@op.pl » 17 maja 2012, 08:25

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0

mrshadow_77 pisze:w ustawieniach konta, w zakładce "konfiguracja serwera", w polu " użytkownik wpisałem cały adres email ( nazwauzytkownika@poczta.onet.pl) . Dotąd miałem tylko nazwauzytkownika


Pomogło. Gratuluję pomysłowości.
Dziękuję i pozdrawiam.
onufrij@op.pl
 

Odp: Przesyłanie hasła nie powiodło się

Postautor: mrshadow_77 » 17 maja 2012, 09:29

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0

Cóż, wygląda na to, że ten problem nie był spowodowany Thunderbirdem, bo nawet mój HTC HD2 z windows mobile 6.5 od kilku dni miał problem z odbieraniem wiadomości z onetu, o czym wcześniej zapomniałem napisać. Zastosowałem w nim tą samą zmianę i wszystko działa.
mrshadow_77
 
Posty: 4
Z nami od: 17 maja 2012, 07:35

Odp: Przesyłanie hasła nie powiodło się

Postautor: madziarra » 18 maja 2012, 17:42

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/536.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/19.0.1084.46 Safari/536.5

Witajcie,
odkąd zainstalowałam thunderbirda i skonfigurowałam 3 poczty: o2, wp i gmaila nie było problemów. Ani z logowaniem ani z pobieraniem poczty.
Od kilku dni natomiast pojawia się komunikat (dla poczty o2 i wp):
http://gyazo.com/7ed461692c852cd16d1b87664b699cdf

Przeczytałam na forum, że należy zmienić w ustawieniach konta, w konfiguracji serwera nazwę użytkownika dopisując końcówkę adresu np @o2.pl. Zrobiłam tak a mimo to nadal pojawia się ten komunikat.

Dla każdej poczty mam takie ustawienia zabezpieczeń:
http://gyazo.com/706164c52d87689315cef5e01ae9a565

Aha...hasło mam wpisane poprawnie. I ze strony o2 i wp bez problemu loguję się na te poczty.
W czym może być jeszcze problem?
madziarra
 

Odp: Przesyłanie hasła nie powiodło się

Postautor: mrshadow_77 » 18 maja 2012, 21:39

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0

Niestety, u mnie ten błąd wyglądał troszkę inaczej, nie było tego +ok na końcu :(
Poza tym problem wystąpił na 2 komputerach oraz smartfonie. Jeśli masz taką możliwość, może spróbuj skonfigurować od nowa TB na innym sprzęcie i zobacz, czy będzie tak samo?

Pozdrawiam serdecznie.
mrshadow_77
 
Posty: 4
Z nami od: 17 maja 2012, 07:35

Odp: Przesyłanie hasła nie powiodło się

Postautor: madziarra » 20 maja 2012, 18:18

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/536.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/19.0.1084.46 Safari/536.5

Niestety nie mam takiej możliwości. Chyba, że zainstaluję TB na nowo... ale co wtedy z wiadomościami, które mam na dysku? Można go przeinstalować tak, aby wiadomości pozostały?

Dziwne jest to, że na początku wszystko działało poprawnie (czyli przez jakieś 2 tygodnie) teraz na dniach zaczęło się psuć - ciągle pojawia się ten komunikat. Ale jest coś charakterystycznego... Jak uruchomię komputer na nowo i włączę TB to poczta się ściąga i jest ok. W momencie kiedy wyłączę TB i włączę go ponownie (bez ponownego uruchamiania komputera) to wszystko zaczyna się sypać, tak jak opisywałam wcześniej.
madziarra
 

Odp: Przesyłanie hasła nie powiodło się

Postautor: mrshadow_77 » 20 maja 2012, 21:02

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0

do zrobienia archiwizacji TB polecam program MozBackup - działa zarówno z TB jak i Firefoxem. Zapisuje do jednego pliku całą zawartość poczt oraz kontakty z książki. Później po nowej instalacji wystarczy tylko przywrócić wszystko z pliku.
Dla bezpieczeństwa i świętego spokoju przed odinstalowaniem TB można skopiować sobie w inne miejsce następujące katalogi (dotyczy win7/vista) :

1. c:\Program Files (x86)\Mozilla Thunderbird\
2. c:\Users\nazwa_użytkownika\AppData\Local\Thunderbird\
3. c:\Users\nazwa_użytkownika\AppData\Roaming\Thunderbird\

i gdyby coś poszło nie tak z archiwizacją, po ponownym zainstalowaniu TB zastąpić nowo powstałe katalogi Thunderbirda tymi skopiowanymi - ale to raczej spowoduje ponowne pojawienie się błędu, którego chcemy się pozbyć.
mrshadow_77
 
Posty: 4
Z nami od: 17 maja 2012, 07:35


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: