MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

lightning - nie można dodać kategorii

Tematy specyficzne dla kalendarza Sunbird i Lightning

Moderator: Pomocy?!

lightning - nie można dodać kategorii

Postautor: pin54 » 10 marca 2013, 18:15

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; Ubuntu; Linux x86_64; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0

Lightning 1.9 , TB 17.0.3, Ubuntu 12.04

Nie mogę dodać kategorii w kalendarzu. Klikam dodaj, wyskakuje formularz z prośbą o podanie nazwy i wyboru koloru, ale nie można zatwierdzić formularza.

Mam taki problem na dwóch komputerach (jutro sprawdzę na windzie) Można to jakoś naprawić? Bez kategorii ten kalendarz jest dla mnie zupełnie nieprzydatny.
pin54
 
Posty: 57
Z nami od: 09 listopada 2007, 10:08

Odp: lightning - nie można dodać kategorii

Postautor: dexter » 14 marca 2013, 09:48

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:22.0) Gecko/20130313 Firefox/22.0

Były kłopoty z tą wersją, spróbuj zaktualizować TB do wersji 19 i pobierz dla niej aktualizację Lightninga. Zrób wcześniej kopię profilu.
dexter
Moderator
 
Posty: 8319
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: lightning - nie można dodać kategorii

Postautor: stasiux » 11 kwietnia 2013, 14:26

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0

Mam tak samo. Na dodatek nie wyświetla się zakładka "Ogólne" i "Strefa czasowa" w opcjach. Próbowałem na różnych komputerach i systemach. Zawsze tak samo.

Mam TB ver. 17.0.5, Lightning ver. 1.9.1, Win7 64bit (ale w pracy jadę na 32 i to samo).

Strasznie irytujące, bo nie mogę ustawić kategorii i paru opcji dosyć istotnych.
stasiux
 


Wróć do Kalendarz Sunbird i Lightning

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: