MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Brak załączników wysłanych z Thunderbird i odebranych w Noki

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Brak załączników wysłanych z Thunderbird i odebranych w Noki

Postautor: Richter88 » 10 stycznia 2014, 13:09

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36

Witam,
posiadam telefon Nokia Lumia 620, pocztę na home.pl, oraz skofigurowaną pocztę, która synchronizuje się w telefonie. Jeśli wyślę mail z załącznikiem (pdf, doc, xls) z panelu poczta.home.pl, telefon prawidłowo pobiera wiadomość, oraz załącznik, który później mogę edytować. Natomiast gdy wyślę go z programu Thunderbird owszem mail otrzymuję, ale bez załączników. Dzieje się to tylko z mailami wysłanymi z TB. Thunderbird w najnowszej wersji. Testowane na kilku lumiach i thunderbirdach i efekt ten sam: mail wysłany z TB na Lumii nie pobiera załączników, a jedynie samą treść.
Richter88
 

Odp: Brak załączników wysłanych z Thunderbird i odebranych w

Postautor: Adam1979 » 17 grudnia 2014, 15:36

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/39.0.2171.95 Safari/537.36

Przyłączam się do pytania. Mam identyczny problem.
Adam1979
 

Odp: Brak załączników wysłanych z Thunderbird i odebranych w

Postautor: apexx » 29 czerwca 2015, 15:01

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:38.0) Gecko/20100101 Firefox/38.0

Czy ktos znalazł rozwiązanie? Mam ten sam problem.
apexx
 

Odp: Brak załączników wysłanych z Thunderbird i odebranych w

Postautor: suwa » 09 czerwca 2016, 10:49

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/51.0.2704.79 Safari/537.36

Chętnie pomogę:
suwa@wp.pl
suwa
 

Odp: Brak załączników wysłanych z Thunderbird i odebranych w

Postautor: rmp.. » 28 stycznia 2021, 15:26

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:84.0) Gecko/20100101 Firefox/84.0

Hej mozesz pomóc?? chętnie skorzystam. usunięcie TB z AppData i wcześniej usuń program i ponowna instalacja nie przynosi efektu. TB > przekaż mail // nie działa.TZN edytuje wiadomosć ale bez załączników.. pomoccccyyyy :mrgreen:
rmp..
 
Posty: 3
Z nami od: 02 października 2017, 14:53


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: