Witam serdecznie.
Po przejściu na nową domenę po pewnym czasie pojawiły się problemy z klientem poczty Thunderbird (tak wnioskuję, ponieważ Gmail działa poprawnie).
Wysyłane maile mają problem z zapisaniem do Wysłanych, co skutkuje wyrzucaniem błędu, czasem nie mogą się dodać sygnatury po czym pojawia się monit załączania obrazka, i póki się go nie anuluje wiadomość się nie wyśle.
Najwiekszy problem jest z odbieraniem maili, gdyż widoczny jest nagłówek wiadomości, a sama treść wiadomości potrafi się wczytywać kilka godzin, mimo że w zawartości zawarte jest ledwie kilka zdań. W załączeniu przedstawiony screen.
Postaram się określić szczegóły. Domena powstała miesiąc temu, obsługiwana jest przez Gmail G Suite. z poprzedniej domeny (również G Suite) wykonana została migracja maili, trwała ok. 14 dni (ponad 20gb danych, głównie maili).
Z poprzedniej domeny zostało wykonane przekierowanie na nową, ze względu na to, że wszyscy klienci jeszcze nie znają nowego adresu.
Przykładowo:
1) Poczta działała na domenie AAA@xxx.pl
2) Z poczty AAA@xxx.pl została zrobiona migracja poczty poprzez G Suite Google na nowy adres pocztowy z nową domeną BBB@yyy.com
3) Po migracji poczty na adresie AAA@xxx.pl zostało zrobione przekierowanie na BBB@yyy.com
4) Docelowo używana jest tylko poczta BBB@yyy.com, na której występują w/w problemy.
Na jednym adresie e-mail pracuje 7 osób. Konfugiracja IMAP na każdym komputerze.
http://i65.tinypic.com/33dcy74.jpg
Obiecany zrzut ekranu
Długie wczytywanie wiadomości, problemy z wysyłaniem
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Długie wczytywanie wiadomości, problemy z wysyłaniem
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/56.0.2924.87 Safari/537.36
- tom940
- Posty: 2
- Z nami od: 06 października 2016, 10:50
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]