MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Fetch Failed Marker b2c4

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Fetch Failed Marker b2c4

Postautor: Michailow » 26 marca 2018, 08:20

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/64.0.3282.186 Safari/537.36

Witam,
po zakupie komputera zainstalowałem na nim mozillę thunderbird i dodałem swoje adresy mailowe. Po pobraniu się wiadomości zacząłem używać poczty jak dawniej. Pojawił się jednak problem z pocztą o2.pl Po wejściu w folder odebrane pojawia się następujący błąd: "bieżąca operacja dla folderu "Odebrane" nie powiodła się. Serwer pocztowy konta x@o2.pl odpowiedział fetch failed (marker:b2c4 i dalej za każdym razem inny ciąg znaków). Co może być przyczyną? Wiadomości wyświetlają się normalnie.
Michailow
 
Posty: 1
Z nami od: 26 marca 2018, 08:09

Odp: Fetch Failed Marker b2c4

Postautor: krystian3w » 26 marca 2018, 12:22

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/65.0.3325.162 Safari/537.36 OPR/52.0.2871.30

Zrób sobie nowy folder na stronie O2 i przenieś może tam obecne wiadomości z odebrane (Thunderbird zamknięty w tym czasie), jak się przeniesie na tamten folder, to może problem jest z jakąś wiadomością e-mail. Nie wiem jak to zadziała jak używasz np. POP3 a nie IMAP.
Może też problem nie minąć i nie przenieść się na nowy folder.

W Google taki błąd "nie istnieje", więc chyba trzeba by jakoś dokładniej szukać.
¡Moz://a zorro de fuego!

Moz://a raposa de fogo!
krystian3w
 
Posty: 1923
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27

Odp: Fetch Failed Marker b2c4

Postautor: dexter » 26 marca 2018, 12:34

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:61.0) Gecko/20100101 Firefox/61.0

To jest problem z pocztą o2.pl, a nie z Thunderbirdem. Zgłoś się do admina lub supportu o2.
dexter
Moderator
 
Posty: 8319
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Fetch Failed Marker b2c4

Postautor: biliusz23 » 07 września 2018, 17:35

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/69.0.3497.81 Safari/537.36

Witam, miałem podobny problem z pocztą o2 w thunderbidzie. Problematyczna okazała się wiadomość z nieprawidłową datą (jakaś reklama butów z 2001 roku), czyli czasu jeszcze przed założeniem konta pocztowego, po jej skasowaniu problem zniknął. Proszę zrobić sortowanie wiadomości według dat i odnaleźć tę niepasującą do reszty.

Pozdrawiam.
biliusz23
 
Posty: 1
Z nami od: 07 września 2018, 17:32


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: