Witam
Uległa awarii partycja na której miałem zainstalowanego thunderbirda ale pliki od poczty były trzymane na innym dysku. Przesyłam foto plików które ma na dysku odzyskane. Nie mam żadnego profilu itd. Pliki nie są z aktualnej wersji programu ale z przed roku na pewno. Czy majac te pliki mogę je "wdrożyć" do nowo zainstalowanego systemu i programu pocztowego thunderbird. Jeżeli tak to bardzo się ciesze ale i jak to zrobić
url]https://drive.google.com/open?id=1ZLab5uSuK4zBUFRBXMwMN4DYeD85WmpJ[/url]
Reaktywacja poczty
Moderator: Pomocy?!
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Reaktywacja poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:65.0) Gecko/20100101 Firefox/65.0
- driver85konin
- Posty: 1
- Z nami od: 23 stycznia 2019, 09:45
Odp: Reaktywacja poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:65.0) Gecko/20100101 Firefox/65.0
Ja bym powiedział, że to jest przynajmniej część profilu, możesz spróbować je jakoś wkleić w profil na nowo i może jakoś zaskoczy i nie zbuguje się:
https://support.mozilla.org/pl/kb/przenoszenie-danych-thunderbirda-na-nowy-komputer, ale tobie ten poradnik może średnio się przydać.
https://support.mozilla.org/pl/kb/przenoszenie-danych-thunderbirda-na-nowy-komputer, ale tobie ten poradnik może średnio się przydać.
¡Moz://a zorro de fuego!
Moz://a raposa de fogo!
- krystian3w
- Posty: 1930
- Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]