MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Jak to jest, 64 bit czy 32 bit

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Jak to jest, 64 bit czy 32 bit

Postautor: Jdwind » 14 stycznia 2021, 00:39

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:84.0) Gecko/20100101 Firefox/84.0

Dlaczego ściągnięty instalator w wersji 64 bitowej instaluje Thunderbird w katalogu Program Files(86) i informacja o wersji mówi, że mam zainstalowany 32 bitowy program? Gwoli ścisłości - tak, na pewno ściągnąłem wersję 64 bitową.
Jdwind
 
Posty: 6
Z nami od: 19 listopada 2018, 08:55

Odp: Jak to jest, 64 bit czy 32 bit

Postautor: Jdwind » 03 lutego 2021, 09:02

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:85.0) Gecko/20100101 Firefox/85.0

Może ktoś się chociaż wypowie, kto ma wersję 64 bit - gdzie jest zainstalowana, w jakim katalogu, i co pokazuje menu Pomoc->Informacje o programie?
Jdwind
 
Posty: 6
Z nami od: 19 listopada 2018, 08:55

Odp: Jak to jest, 64 bit czy 32 bit

Postautor: krystian3w » 03 lutego 2021, 09:21

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:85.0) Gecko/20100101 Firefox/85.0

Może zapomniałeś zrobić kopię profilu, odinstalować starą wersje 32 bitową, potem zainstalować 64 bitową i profil z pocztą odzyskać z "kopii".

Opcjonalnie TB też musi przejść czasy że preferuje zły folder jak kiedyś Google Chrome wersje 64 bitową trzymało w katalogu dla 32 bitowych.
¡Moz://a zorro de fuego!

Moz://a raposa de fogo!
krystian3w
 
Posty: 1923
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27

Odp: Jak to jest, 64 bit czy 32 bit

Postautor: Jdwind » 04 lutego 2021, 09:23

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:85.0) Gecko/20100101 Firefox/85.0

Świeża instalacja, bez wcześniejszego usuwania. Ale co Ciekawe - Pomoc->Informacje o wersji pokazuje mi uparcie wersję 32 bit, a ściągnięta instalka 64 bit. Możesz mi powiedzieć, co masz w informacji o wersji?
Jdwind
 
Posty: 6
Z nami od: 19 listopada 2018, 08:55

Odp: Jak to jest, 64 bit czy 32 bit

Postautor: krystian3w » 04 lutego 2021, 11:57

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:85.0) Gecko/20100101 Firefox/85.0

Ja widzę 64 bit, chyba też robiłem to po przez usunięcie starszej wersji x86 i instalacji 64 bit.

Ale możliwe, że już z 3 raz przenosząc same maile i listę kontaktową to mam aktualniejsze "about:config" / "user.pref.js" niż jakbym chamsko próbował używać profilu sprzed awarii po nieumiejętnej próbie przeniesienia go z portable do wersji zainstalowanej = czyli TB może mieć bug że x86 siedzi w pliku profilu "TB".
https://support.mozilla.org/pl/kb/profile-tb

:idea: Sprawdź jeszcze czy nazwa procesu ma w nawiasie "(32 bitowy)" (na Windows 7 procesy miały ikonę gwiazdki).
¡Moz://a zorro de fuego!

Moz://a raposa de fogo!
krystian3w
 
Posty: 1923
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: