Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Moderator: Pomocy?!
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18pre) Gecko/20110522 Namoroka/3.6.18pre
- teo
- Moderator
- Posty: 2409
- Z nami od: 16 czerwca 2004, 09:15
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Win64; x64; Trident/5.0)
Dzisiaj zainstalowałem thunderbirda, skonfigurowałem bez problemu maile na o2, interii i gmail.
Problem wyniknął z skonfigurowaniem konta na onet.pl polega on na pojawianiu sie poniższego komunikatu przy każdorazowym uruchomieniu t-birda
konfiguracja którą przeprowadziłem:
Po skorzystaniu z menu "konifiguracja konta", wpisaniu nazwy użytkownika, maila oraz hasła pojawiło sie okienko z treścią: "Witryna http://poczta.onet.pl żąda podania nazwy użytkownika i hasła. Komunikat witryny: "well-known", uzupełniłem nazwę użytkownika pełnym mailem oraz hasłem.
Dalej przeszedłem do następującego okienka:
Kliknąłem utwórz konto.
Po konfuguracji mail działa, odbiera i wysyła maile.
Pytanie brzmi jak sie pozbyć tego powiadomienia?
Hasło, mail nazwa użytkowanika sa poprawne.
Próbowałem zmian portów pop3 i smtp bez efektów.
Zmieniałem uwierzytelnienie konta oraz ustawienia zabezpieczeń.
Nie jestem przekonany w jakim celu wyświetliło się okienko z treścią: "Witryna http://poczta.onet.pl żąda podania nazwy użytkownika i hasła. Komunikat witryny: "well-known",
Prosze o rady. Dzięki.
- Haydack
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20100101 Firefox/5.0
- zdzich_15
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:7.0a2) Gecko/20110729 Firefox/7.0a2
- Tomek
- Moderator
- Posty: 9041
- Z nami od: 19 sierpnia 2004, 06:52
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20100101 Firefox/5.0
- zdzich_15
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0a2) Gecko/20110802 Firefox/7.0a2
- Tomek
- Moderator
- Posty: 9041
- Z nami od: 19 sierpnia 2004, 06:52
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/535.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/14.0.835.186 Safari/535.1
- T.H.
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:8.0a2) Gecko/20110927 Firefox/8.0a2
zdzich_15 pisze:Czyli jeżeli chciałbym coś takiego zrobić to najlepszym rozwiązanie było by połączyć pocztę z gmailem, pobrać zawartość z wp, potem tam je grupować i dopiero ściągać na Mozille?
Zadziała pod warunkiem, że filtrowanie odbywać się będzie dopiero na serwerze Gmaila (czyli bez folderów na WP). Polecam lekturę Gmail z obsługą innych kont pocztowych w Thunderbirdzie.
Załóż konto lub kup domenę WWW z linka polecającego: http://www.hekko.pl/?ref=34295
- Grzegorz
- Moderator
- Posty: 7486
- Z nami od: 15 kwietnia 2007, 12:33
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.23) Gecko/20110920 Firefox/3.6.23
Za pewne miałeś skonfigurowanie korzystanie z protokołu IMAP (czyli to co na serwerze = to co w programie pocztowym, kasujesz w jednym znika także w drugim). Aby tak się nie działo należałoby korzystać z protokołu POP3 (https://support.mozillamessaging.com/pl ... map-na-pop).
Musisz sprawdzić, czy w katalogu z profilem, w podfolderze ImapMail plik Inbox nadal zawiera skasowane wiadomości.
Jeśli tak - to przy wyłączonym Tb skopiowałbym ten plik do folderu Mail\Local Folders (tylko pod inną nazwą, bo tam już może jest plik Inbox), a następnie odzyskał w nim wiadomości tak jak opisałem to tu: viewtopic.php?p=196747#p196747
Jeśli Inbox jest duży, to przydatny może być któryś z edytorów wymienionych w tym poście: viewtopic.php?p=199132#p199132
- Mirek
- Moderator
- Posty: 2156
- Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:8.0a2) Gecko/20110927 Firefox/8.0a2
http://i55.tinypic.com/69m1kg.jpg
Załóż konto lub kup domenę WWW z linka polecającego: http://www.hekko.pl/?ref=34295
- Grzegorz
- Moderator
- Posty: 7486
- Z nami od: 15 kwietnia 2007, 12:33
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/5.0)
Proszę o łopatologiczne wytłumaczenie, po konfiguracji - udało się - coś mi się przestawiło i wygląda to tak:
w odebranej jak i przychodzącej mam podział okna na trzy częsci, w pierwszej tematy wg dat, w drugiej pojawiają się jakieś dziwne znaki typu identyfikator - dłuuugi adres, X-Account Key, X-UIDL,X-Mozilla status itd. same dziwadła i krzaki, w trzeciej częsci normalna treśc wiadomości.
Co mam zrobić, zaznaczyć odznaczyć aby pozbyć się tej drugiej części?
pozdrawiam i sorry za banalne pewnie pytanie
- zielony2011
- Posty: 2
- Z nami od: 03 października 2011, 17:28
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:8.0a1) Gecko/20110722 Firefox/8.0a1
- dexter
- Moderator
- Posty: 8327
- Z nami od: 02 października 2004, 21:30
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/5.0)
- zielony2011
- Posty: 2
- Z nami od: 03 października 2011, 17:28
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/535.2 (KHTML, like Gecko) Chrome/15.0.874.121 Safari/535.2
posiadamy Thounderbirda 8.0 w firmie na 6 komputerach skonfigurowanych pod poczte IMAP.
Mamy niemal 3 GB poczty miesięcznie. Serwer udostępnia nam CETI.pl, łącze internetowe 8mb
I mamy problem, że najpierw przychodzi nagłówek, a po 15minutach cała wiadomość.
Na niektórych komputerach wiadomość jest widoczna niemal od razu, a na pozostałych pojawiają się po 15 minutach.
Czy nie da się tak zrobić, by wiadomości były widoczne od razu?
- BTH
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:8.0.1) Gecko/20100101 Firefox/8.0.1
Załóż konto lub kup domenę WWW z linka polecającego: http://www.hekko.pl/?ref=34295
- Grzegorz
- Moderator
- Posty: 7486
- Z nami od: 15 kwietnia 2007, 12:33
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0.1) Gecko/20100101 Firefox/10.0.1
Czytam ten długi wątek i wciąż nie znajduje odpowiedzi i rozwiązania mojego problemu. Z Thunderbirda korzystam od dość dawna. Skasowałam konto i teraz nie mogę go skonfigurować na nowo poprawnie. Wciąż pojawia się ten sam błąd. Konto jest założone na własnym hostingu i pod własną domeną. Hosting zaleca następujące ustawienia:
port przychodzdący - imap - 143 - bez szyfrowania
port wychodzący - smtp - 587 - bez szyfrowania
nazwa użytkownika - login@domena
i wszystko jest tak ustawione - sprawdzałam milion razy.
Pocztę odbieram bez problemu, ale nie mogę jej wysłać. Pojawia się komunikat następującej treści:
Wystapil blad podczas wysylania wiadomosci. Serwer pocztowy wyslal nieprawidlowe powitanie: Cannot establish with smtp serwer 176.9.9.231:465, SSl_connect error 10054
Z tego komunikatu wynika jasno, że program podczas wysyłania poczty usiłuje się łączyć przez port 465 mimo, że ma ustawiony w konfiguracji 587.
Odinstalowałam Thunderbirda, wykasowałam folder z Program Files i z Danych Aplikacji, wyczyściłam rejestr z wszystkich wpisów o Thunderbirdzie i ciągle to samo.
Ktoś ma jakiś pomysł, jak to naprawić?
- Iza_02
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:11.0) Gecko/20100101 Firefox/11.0
- baron1
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; WOW64; rv:13.0) Gecko/20100101 Firefox/13.0.1
@Iza_02: Sprawdź, czy masz wybrany dobry serwer SMTP dla danego konta (Narzędzia -> Konfiguracja kont... -> [Konto sprawiające problem] -> Serwer poczty wychodzącej (SMTP): ..............................)
@baron1: Na początek ustaw jakiś inny program pocztowy jako domyślny klient poczty w systemie, a potem z powrotem ustaw Tb jako domyślny.
Jeśli by nie pomogło, to zerknij tu: http://kb.mozillazine.org/MAPI_Support (po angielsku)
- Mirek
- Moderator
- Posty: 2156
- Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/22.0.1229.79 Safari/537.4
Mam problem natury czysto, że tak powiem mailowej. Otóż nie wysyłają mi się załączniki w mailach. Wszędzie! Zaczęło się na gmailu. Z dnia na dzień przestał wysyłać. Po prostu dochodził do pewnego momentu, a potem zaczynał od nowa. Wiem o maksymalnym rozmiarze i o "zakazanych" rozszerzeniach. Wysyłam zdjęcia w rar. Powiedziano mi bym przeinstalowała flasha. Tak uczyniłam - zero poprawy. Zmieniałam przeglądarki - nic. Byłam zmuszona wysyłać przez wp. No dobra, zawsze lepsze coś niż nic. Aż pewnego pięknego dnia wp. przestał wysyłać! No to uczyniłam jak mi powiedzieli internauci i zainstalowałam jakiegoś klienta poczty. Najpierw był dreamail czy jakoś tak, ale też nie wysyłał. Potem właśnie Thunderbird, który również nie wysyła. Słyszałam, że to może być problem z antywirusem (mam noda32), grzebałam już w nim jak mogłam, niestety nie poszło.
Szukałam wszędzie i nie wiem co mam dalej czynić.
Pomocy!
T przy wysyłaniu maila dochodzi do jakiś 34-40 procent i rzecze:
"Wysyłanie wiadomości nie powiodło się.
Wysyłanie wiadomości nie powiodło się, ponieważ upłynął limit czasu połączenia z serwerem SMTP smtp.googlemail.com. Należy spróbować ponownie lub skontaktować się z administratorem sieci."
- anonimowy perwers
Odp: Podręcznik konfiguracji Thunderbirda i Kuriera
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20100101 Firefox/15.0.1
- teo
- Moderator
- Posty: 2409
- Z nami od: 16 czerwca 2004, 09:15
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: dexter, Google [Bot]