Witam wszystkch
Hmmm jak by tu zaczac ??? a wiec jestem sobie maly student a to czasem wiarze sie ze zbyt duza iloscia czasu - a jak czlowiek (student) ma czas to mysli. No i ja sobie tak dzis wymyslilem ze: przy pomocy jakiegos dziwnego programiku utworze sobie "ram drive" nadam mu literke Y a potem podam go mozilli jako miejsce gdzie ma sobie przetrzymywac te pliczki (cache), co ona tam lubi sobie trzymac.
Jak pomyslalem tak zrobilem i jest git to wszystko dziala i jest super. mam tylko pytanko do bardzoej zaawansowanych Userow kompow i mozilli czy to ma w ogole jaks sens???
Wydaje mi sie ze mozia jak by przyspieszyla, ale nie mam jakos ochoty siedziec ze stoperem i mierzyc czy aby na pewno, wiec moze znajdzie sie Ktos o dosc zaawansowanej wiedzy co by mi powiedzial czy moja dzisiejsza koncepcja ma jakis sens???
z gory dziekuje
pozdrawiam
Golu
cache na ram drive czy to ma sens??
Moderator: Pomocy?!
• Strona 1 z 1
cache na ram drive czy to ma sens??
Przeglądarka: -
- Golu
- Z nami od: 16 lutego 2003, 16:56
Re: cache na ram drive czy to ma sens??
Golu pisze:Witam wszystkch
Hmmm jak by tu zaczac ??? a wiec jestem sobie maly student a to czasem wiarze sie ze zbyt duza iloscia czasu - a jak czlowiek (student) ma czas to mysli. No i ja sobie tak dzis wymyslilem ze: przy pomocy jakiegos dziwnego programiku utworze sobie "ram drive" nadam mu literke Y a potem podam go mozilli jako miejsce gdzie ma sobie przetrzymywac te pliczki (cache), co ona tam lubi sobie trzymac.
Jak pomyslalem tak zrobilem i jest git to wszystko dziala i jest super. mam tylko pytanko do bardzoej zaawansowanych Userow kompow i mozilli czy to ma w ogole jaks sens???
Wydaje mi sie ze mozia jak by przyspieszyla, ale nie mam jakos ochoty siedziec ze stoperem i mierzyc czy aby na pewno, wiec moze znajdzie sie Ktos o dosc zaawansowanej wiedzy co by mi powiedzial czy moja dzisiejsza koncepcja ma jakis sens???
z gory dziekuje
pozdrawiam
Golu