MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

problem z pocztą wychodzącą smtp.wp.pl

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Odp: problem z pocztą wychodzącą smtp.wp.pl

Postautor: izek » 14 lipca 2010, 18:43

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6

Witam , co do problemów z poczta wychodzącą, faktycznie od czasu do czasu pojawia się tego typu problem, dziś dotknął mnie po raz pierwszy- wczoraj w nocy poczta wysyłała a dziś już nie ), ale wcześniej walczyłam u szefowej na komputerku dokładnie z tym samym.
Nie sądzę żeby konfiguracja konta w ustawieniach miała z tym coś wspólnego ponieważ problem pojawia się (akurat w moich sytuacjach) np po kilku miesiącach bezproblemowego funkcjonowania poczty.
Najszybszym sposobem jaki u nas skutkuje to po prostu ponowna instalacja programu ( bez konieczności odinstalowania wersji jaka już jest)

nie wiem w czym problem, czy to wind7 ( bo na nim wszystko sie mi wiesza, i działa jak w smole) czy kwestia programu antywirusowego (avast) - trudno mi powiedzieć ale faktem jest ze we wszystkich przypadkach jakie znam problem dotyczy poczty wychodzącej wp.pl

Odnośnie wersji 3.1 też mam kilak uwag bo po aktualizacji zupełnie zmienia ustawienia min. czcionek - i nie można ich przywrócić do wcześniejszych gabarytów.
izek
 

Odp: problem z pocztą wychodzącą smtp.wp.pl

Postautor: Beeeeeep » 14 marca 2011, 21:18

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092417 Firefox/3.0.3 ( .NET CLR 3.5.30729)

Ja miałam problem z pisaniem wiadomości na poczcie wp. Gdy klikałam na NAPISZ wyskakiwało nowe okno i nic więcej się nie ładowało. Przez tydzień pisałam maile z Firefoxa awaryjnego. Właśnie odinstalowałam FF i zainstalowałam ponownie co nie pomogło, choć mówili że pomoże. Zainstalowałam o poziom starszą wersję i wszystko gra.
Beeeeeep
 

Odp: problem z pocztą wychodzącą smtp.wp.pl

Postautor: Mirek » 15 marca 2011, 14:36

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303 Firefox/3.6.15

Po pierwsze temat dotyczy Thunderbirda, a nie Firefoksa. Po drugie - sprawdziłem i z nową wersją działa jak należy. Po trzecie z tak starej i już niewspieranej wersji jak 3.0.3 (czyli nawet nie "poziom starszej" a "kilka poziomów starszej") korzystasz na własne ryzyko.
Zainstaluj najnowszą wersję i na początek wyczyść pamięć podręczną przeglądarki: Firefox → menu Narzędzia → Wyczyść historię przeglądania → wybierz Wszystko → rozwiń Szczegóły → zaznacz tylko Pamięć podręczna → naciśnij przycisk Wyczyść teraz, jeśli nie pomoże wykonaj Standardową diagnostykę. Czytaj ze zrozumieniem i upewnij się, że kopia profilu została wykonana. Jeśli problem nie ustąpi, poinformuj o przebiegu diagnostyki. Napisz, co wniosło stworzenie nowego profilu oraz uruchomienie przeglądarki w trybie awaryjnym.
Mirek
Moderator
 
Posty: 2156
Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37

Odp: problem z pocztą wychodzącą smtp.wp.pl

Postautor: Juzek » 07 kwietnia 2016, 09:38

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/49.0.2623.110 Safari/537.36

W ustawieniach poczty wp (ale na stronie poczta.wp.pl) trzeba włączyć opcję - "Zezwalaj na dostęp do poczty za pomocą protokołu POP3/IMAP/SMTP"
pozdr
Juzek
 

Poprzednia

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: dexter, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: